Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آدام سندلر ستاره سرشناس آثار کمدی به زودی با فیلم «جواهرات تراش‌نخورده» به کارگردانی برادران سفدی روی پرده سینما ظاهر می‌شود.

او که بازی درخشانی در «جواهرات تراش‌نخورده» ارائه کرده است، در برنامه «Actors on Actors» مقابل برد پیت نشست.

برد پیت در این برنامه از پیشنهادی پرده برداشت که اگر آدام سندلر به آن گوش می‌داد، امروز جای یک کمدین توانا در سینما خالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر «روزی روزگاری در هالیوود» در این باره گفت: «به در دانشگاه نیویورک بود که استادت روزی تو را به یک نوشیدنی دعوت کرد و با مهربانی به تو گفت: «فکر کاری دیگری باش. ببین تو مایه‌اش را نداری. بهتر است مسیر دیگری انتخاب کنی.»

البته آدام سندلر به این پیشنهاد گوش نداد و سال‌ها بعد به یکی از سرشناس‌ترین بازیگران هالیوود تبدیل شد.

منبع: ورایتی / ۱۲ نوامبر

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1320481

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان بازیگران سینمای جهان هالیوود باشگاه پرسپولیس حسن روحانی ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران خبرآنلاین باشگاه استقلال آلودگی هوا دونالد ترامپ کاریکاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی

به گزارش همشهری آنلاین امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی که در ترکیه به سر می‌برد، با وینچنزو مونتلا، سرمربی ایتالیایی تیم ملی ترکیه ملاقات کرد. در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد. این درحالی است که تقویم تیم ملی در فیفادی سال جاری به بازی‌های رسمی این تیم در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اختصاص پیدا کرده و فرصتی برای شاگردان قلعه‌نویی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی باقی نمی‌ماند.

بر همین اساس قرار است دیدار دو تیم ملی ایران و ترکیه بعد از هماهنگی فدراسیون‌های فوتبال دو کشور به احتمال بسیار زیاد در سال ۱۴۰۴ برگزار شود. این درحالی است که پیش از این نیز امیر قلعه‌نویی در سفر به عربستان در دیدار با همتای خود مانچینی برای برگزاری دیدار با سعودی‌ها برای سال ۱۴۰۴ توافق کرده بود. همچنین درباره سرنوشت همکاری افشین قطبی با تیم ملی قرار است پس از بازگشت قلعه‌نویی از ترکیه، در این مورد تصمیم‌گیری لازم و نهایی به عمل بیاید. قلعه‌نویی اوایل هفته آینده به تهران باز خواهد گشت.

کد خبر 845336 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • واکنش جالب بازیگر سرشناس به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل
  • مجری سرشناس تلویزیون: شهروند آمریکا هستم!