Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز سه شنبه «ایثار»، امیر کریمی با اشاره به حضور متخصصان خارجی برای درمان جانبازان در کشورمان گفت: در همین راستا پروفسور «والتراشتومر» فوق تخصص مغز و اعصاب از کشور آلمان با سفر به کشورمان به همراه تیم پزشکی ایرانی به ویزیت و عمل جراحی جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا پرداخت.
وی ادامه داد: ۳۰ نفر از جانبازان و ایثارگران از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ آبان ماه توسط پروفسور والتراشتومر و تیم همراه در کلینیک فوق تخصصی خاتم‌الانبیاء (ص) تحت ویزیت و مشاوره درمانی قرار گرفتند و عمل جراحی نیز برای ۳ نفر از این عزیزان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  برگزاری مراسم تقدیر از فعالان برپایی موکب‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر

 عادل مهری مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مراسم تقدیر از فعالان برپایی موکب‌های فرهنگی تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت اربعین حسینی گفت : کمیسیون فرهنگی تشکل‌های شاهد و ایثارگر نشست‌های زیادی را با هدف برنامه‌ریزی فعالیت‌های مرتبط با راهپیمایی اربعین سال جاری برگزار کرد و برای راهپیمایی سال آینده نیز باید از اکنون اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهیم تا هرسال شاهد برگزاری باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی باشیم.
وی افزود: با توجه به این‌که رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، بارها بر اهمیت نقش تشکل‌های شاهد و ایثارگر تأکید داشتند و آن‌ها را بازوان بنیاد قلمداد کردند، بر این اساس تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مراسم سال جاری با فعالیت‌های گسترده و برپایی موکب در مرزهای شلمچه و چذابه و کشور عراق (نجف و کربلا) نشان دادند که بازوهای اجرایی نظام و انقلاب اسلامی نیز هستند.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر خاطرنشان کرد: تلاش‌ همکاران در راستای برپایی موکب‌ها در مسیر راهپیمایی اربعین برگرفته از روحیه ایثارگری است و همین ویژگی موجب شده که جمهوری اسلامی ایران به هیچ کشوری متکی نبوده و در دنیا کشوری قدرتمند و با اقتدار باشد.
گفتنی است در این مراسم، دبیر کمیسیون فرهنگی تشکل‌های شاهد و ایثارگر و دبیران کل تشکل‌های فعال در قرارگاه‌های فرهنگی تشکل‌های شاهد و ایثارگر به ارائه گزارش‌هایی از فعالیت‌های خود در ایام اربعین پرداختند و در پایان لوح تقدیری توسط مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به فعالان برپایی موکب‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر در ایام اربعین اهدا شد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران خاتم الأنبياء ایثار و شهادت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی آلمان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خاتم الأنبياء ایثار و شهادت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی آلمان بهداشت و سلامت خاتم الأنبياء ایثار و شهادت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی آلمان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛حسن ناهیدی در اولین جلسه ستاد اربعین استان ضمن اشاره به نامگذاری امسال و تاکید رهبر معظم انقلاب به اهمیت نقش مردم در اجرای امور، گفت: رویداد عظیم مذهبی اربعین، مردمی است و افزایش میزان مشارکت مردم در برنامه ریزی ها و کمیته ها و برگزاری اربعین امسال در دستور کار باشد.
وی افزود: نیرو‌های مردمی همواره نقش موثری در مدیریت و برگزاری باشکوه اربعین داشته اند بنابراین باید این نقش بیش از گذشته پر رنگ شود.
ناهیدی با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین در سال گذشته با کیفیت خوبی برگزار شد، افزود: با هم افزایی و هماهنگی هر یک از نهاد ها و کمیته های مرتبط برای برگزاری هر چه بهتر اربعین در سال جاری نیز اقدام شود.

موانع امور زائران پیاده روی اربعین امسال رفع شود
وی بر برنامه ریزی برای رفع موانع و تسهیل امور زائران در مراسم معنوی اربعین سال جاری تاکید کرد و اهمیت و سلامت این جریان، فراهم سازی هر چه بهتر زیرساخت ها، ظرفیت و امکانات، برگزاری کمی و کیفی و کار فرهنگی، استقرار خدمات و مواکب ،ساماندهی خودرویی و تامین امنیت و... را مورد توجه قرار داد.

دیگر خبرها

  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان