Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فریبرز کرمی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه  اظهار داشت: ۴۸ راهدارخانه و اکیپ در استان فعال است که ۴۳۰ راهدار در آن‌ها مشغول به کار هستند.


او  با بیان اینکه ۲۸۵ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در استان فعال است عنوان کرد: ۳۷ دستگاه کامیون نمک‌پاش و برف‌روب، ۶۵ دستگاه برف‌روب، ۴۱ دستگاه نمک‌پاش، چهار دستگاه برف‌خور، ۴۶ دستگاه گریدر، ۲۶ دستگاه بلدوزر و دو دستگاه تراکتور برف‌روب در استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کرمی گفت: میزان نمک و شن مصرفی سالانه در طرح راهداری زمستانی در استان ۳۹ هزار و ۹۵۰ تن است که بیشترین آن با ۶۲۰۰ تن مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

انتهای  پیام/ز

 

۲۸۵ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در استان فعال است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های اصلی جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده


داریوش امانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: امروز بازدیدی از محور‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان داشتیم که بر اساس نظرات کارشناسی اولیه، حجم خرابی‌ها هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: ۲۵ راه اصلی و فرعی جنوب استان بسته شده و در حال حاضر همکاران راهداری در حال بازگشایی این مسیر‌ها هستند.
امانی با بیان اینکه راه‌های ارتباطی ۲۵۰ روستای جنوب این استان نیز به دلیل سیل اخیر مسدود شده بیان کرد: ۵۰ گروه فعال و سیار راهداری با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری که بخشی از آن از استان‌های معین از جمله هرمزگان، کرمان و راهداری جنوب کرمان عازم استان سیستان بلوچستان شده اند مشغول فعالیت هستند تا در اسرع وقت به بازگشایی مسیر‌ها بپردازند.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: ظرف ۱۰ روز آینده تمام راه‌های استان بازگشایی خواهد شد که البته اولویت بازگشایی، با راه‌های اصلی مواصلاتی شهرستان چابهار به دیگر نقاط است که امیدواریم ۲۴ یا حداکثر ظرف ۴۸ ساعت آینده بازگشایی شود.
وی همچنین از نجات مسافران دو دستگاه اتوبوس که درگیر سیلاب شده بودند نیز خبر داد.

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه‌های اصلی جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده
  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • اینفوگرافیک | پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان