Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:25:33 GMT

نماینده مجلس: جدایی ری از تهران به صلاح مردم نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۴۴۷۸

نماینده مجلس: جدایی ری از تهران به صلاح مردم نیست

حجت‌الاسلام مهدی شیخ عصر سه شنبه در مورد جدایی ری از تهران به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از مهمترین مشکلات جدایی ری از تهران کاهش ارزش قیمتی املاک ری است که این موضوع باعث نارضایتی مردم به خصوص مالکان در ری می شود.

وی افزود: در حال حاضر زیر ساخت‌های مناسب برای جدایی ری از تهران ایجاد نشده که این موضوع را باید اعضای شورای اسلامی شهر تهران بصورت دقیق بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: جدایی ری از تهران، یکپارچگی شهر را از بین می برد و باعث می شود آسیب‌های زیادی به پایتخت وارد شود.

شیخ با اشاره به اینکه جدایی ری از تهران را به صلاح مردم ری نمی داند، گفت: این موضوع شاید به عنوان یک عملکرد مثبت نشان داده شود اما در نهایت این مردم ری هستند که ضرر می کنند.

 نماینده مردم تهران با بیان اینکه باید به خواسته‌های مردم ری توجه بیشتری شود گفت: امیدوارم در شورای اسلامی شهر تهران برای مردم ری نمایندگان بیشتری اختصاص داده و به مشکلات ری به صورت تخصصی تر رسیدگی شود.

در روزهای اخیر مدیران شهری پایتخت نیز از جدایی ری از کلانشهر تهران ابراز نارضایتی کردند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی تهران شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تهران شهرداری تهران مجلس شورای اسلامی تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی معتقد است که باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری طرح‌های اقتصادی و زیست محیطی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت شامگاه پنجشنبه در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه حفظ باغ‌های قصردشت ابتدا به آب نیاز دارد، اظهار داشت: آبیاری باغ‌های قصردشت غرقابی است.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا می‌توان منابع آب ویژه باغ‌های قصردشت را تامین کرد، افزود: ساختمان‌های بلندمرتبه در جوار باغ‌ها موجب وسوسه باغداران شده است. عمر طرح باغ‌های قصردشت 10 سال بوده و باید پس از آن بازنگری می‌شده، اما در 24 سال گذشته این مهم انجام نشده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه می‌توان باغ‌ها را علمی‌تر اداره کرد، گفت: با توجه به تحولات اجتماعی و تغییرات جمعیتی در کلانشهر شیراز و حتی تغییرات اقلیمی، باید باغ‌های قصردشت بازنگری اقتصادی و زیست محیطی شوند.

پاک‌فطرت از رسانه‌ها خواست که در دور دوم انتخابات مجلس، مردم را تشویق به حضور کنند تا نماینده با قدرت بالاتری به مجلس راه یابد.

وی معتقد است که اخذ بودجه بیشتر با چانه‌زنی بیشتر همراست و بیش از 50 درصد لابی یک نماینده هم به میزان رأی وی بستگی دارد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس همچنین با اشاره به وضعیت فعلی اقتصادی، گفت: بیشترین ضرر با افزایش تورم، ابتدا متوجه خود دولت است، چرا که ه رچه اجناس گرانتر شود، تورم هم بالاتر می‌رود.

پاک‌فطرت با بیان اینکه دولت باید روی یک سری نیاز‌های جامعه یارانه اختصاص دهد، عنوان کرد: امروز آموزش، درمان و مسکن حداقل 50 درصد زندگی را پوشش می‌دهد. وقتی دخل و خرج با هم همخوانی نداشته باشد بهره‌وری کاهش می‌یابد و رشد اقتصادی مدنظر حاصل نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که امروز بخشی از مسائل جامعه، جامعه‌شناسی است، لذا باید اقتصاددانان بیایند و نظر بدهند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست