Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور دستور توقف فعالیت‌های جاری نمایشگاهی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران را پس از تشدید آلودگی هوای پایتخت صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در پی تداوم شرایط آلودگی هوا در شهر تهران در روزهای اخیر، وزیر کشور با تاکید بر اهمیت آسایش و رفاه حال مردم به شهردار تهران دستور داد فعالیت‌های جاری نمایشگاهی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران متوقف و ادامه فعالیتهای نمایشگاهی به نمایشگاه بین المللی آفتاب منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری نمایشگاه در محل فعلی موجب بروز مشکلات ترافیکی و آلودگی و ایجاد دشواری در تردد و نارضایتی شدید مردم شده بود که وزیر کشور در این دستور خواستار عدم فعالیت نمایشگاه در شرایط خاص مانند بارندگی و آلودگی هوا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بیژن خدایی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران یگان امداد در راستای مأموریت‌های محوله بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطر نشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

کد خبر 6087103

دیگر خبرها

  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • فتوایی که درباره اگزوز خودرو صادر شد!
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود