Web Analytics Made Easy - Statcounter

پتی شکی ندارد که امری باید برود.

طرفداری - امانوئل پتی، اسطوره‌ آرسنال معتقد است این باشگاه باید یکی از اسطوره‌هایش را جایگزین اونای امری کند.

به گزارش دیلی میل، توپچی‌ها در فصل جاری نتایج دور از انتظاری گرفته‌اند و هم اکنون در رده ششم جدول قرار دارند. امانوئل پتی که از عملکرد آرسنال عصبانی است، می‌گوید:

به نظر من زمان جدایی اونای امری از آرسنال فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج اصلا خوب نیست. دیگر این تیم را نمی‌شناسم و فراتر از آن دیگر این باشگاه را نمی‌شناسم. اکنون آنها به تیمی میان جدولی و متوسط می‌مانند که نه هیچ انگیزه‌ای در آن هست نه خلاقیتی. از طرفی فکر نمی‌کنم مقصر وضعیت فعلی فقط بازیکنان باشند. به عقیده من خیلی از بازیکنان دیگر از امری قطع امید کرده‌اند و بنابراین او باید برود.

در جریان شکست آرسنال مقابل لسترسیتی، تیم هیچ روحیه و عطشی برای مبارزه کردن نداشت. یک لحظه از خودم پرسیدم: در این باشگاه چه خبر است؟ چه اتفاقی برای این باشگاه در حال رخ دادن است؟ حمایت آرسنال از امری به هیچ عنوان درست نیست. همه این را می‌دانند. این بیانیه‌ها همان حرف های همیشگی باشگاه‌ها خطاب به رسانه‌ها و هواداران است وقتی اوضاع تیم خوب نیست. آنها وقتی تنش را احساس می‌کنند، از این حرف های رسمی می‌زنند. من شخصا هر بار می‌بینم مدیر یا مالکی این طور حرف می‌زند، برایم حکم مدرکی را دارد که یعنی آنها همین حالا به اخراج مربی فکر می‌کنند! 

جانشین امری در آرسنال؟ مردم شاید به من بخندند ولی بدم نمی‌آید یکی از بازیکنان سابق باشگاه را روی نیمکت ببینم. آیا یکی از اسطوره‌های باشگاه اکنون در دسترس است؟ کسی مثل تیری آنری یا پاتریک ویرا؟ یکی را انتخاب کنید. تعدادشان زیاد است. حتی می‌توانید فردی لیونبرگ را جایگزین امری کنید که همین حالا در تیم است. می‌خواهم شور و اشتیاق را در این تیم ببینم. کسی را روی نیمکت ببینم که وقتی دست شما را می‌گیرد، انگار که برق شما را گرفته باشد! کسی را برای آرسنال می‌خواهم که این را به رختکن تیم ببخشد چون تیم باید از خواب بیدار شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار عقب افتاده از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با دریافت پنج گل از حریف در دربی لندن شکست سختی خورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شدند در این بازی خیلی زود و در حالی که تنها چهار دقیقه از شروع این دیدار گذشته بود به گل برسند و از حریف پیش بیفتند اما شرایط می‌توانست برای چلسی با اخراج جکسون بسیار دشوارتر شود که داور تصمیم دیگری گرفت.

این بازیکن خطای شدیدی روی پای تومیاسو انجام داد و در صحنه به خوبی مشخص بود که با استوک کفشش به مچ پای بازیکن حریف ضربه زده است و با وجود اینکه داور یک ضربه آزاد به سود آرسنال اعلام کرد اما حتی کمک داور ویدیویی هم برای اخراج این ستاره چلسی دست به کار نشد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت درباره این صحنه اظهار داشت:« هیچ کدام از ما نمی‌توانستیم باور کنیم که این صحنه حتی توسط کمک داور ویدیویی بررسی هم نشده است. ما باورمان نمی‌شد.

در این فصل صحنه‌های بسیاری به بدی همین صحنه یا حتی کمتر از آن دیده بودیم و شاید با خودمان فکر کنیم که آنها باید اخراج می‌شدند. این خطایی و قوانین باید عوض شوند تا بازیکنان در چنین صحنه‌هایی با کارت قرمز روبرو شوند.»

دیگر خبرها

  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • سهمیه اروپایی اونای امری آماده شد؛ شکست سنگین وست‌هم در دربی لندن
  • اونای امری، جدی‌ترین گزینه هدایت بایرن مونیخ؛ افزایش تردیدها در مورد روبرتو دزربی