Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در نمایشگاه دست سازه های ریاضی، دانش آموزان با استفاده از دست سازه ها و پخت انواع شیرینی و غذا مفاهیم ریاضی را به شکل ساده و قابل فهم ارائه کرده اند.

هادی عامریان، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شاهرود گفت: با توجه به اینکه درس ریاضی درس سختی برای دانش آموزان است و تدریس آن برای دبیران مشکل است در نمایشگاه های ریاضیات دانش آموزان با استفاده از دست سازه ها خود و با تلفیق ریاضی با سرگرمی مباحث و مفاهیم سخت و پیچیده ریاضی را به شکل راحت و قابل فهم ارائه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام / ر

جزئیات نمایشگاه دست سازه های ریاضی در شاهرود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه  گفت: نمایشگاه هفته مشاغل با هدف معرفی رشته‌های هنرستان‌ها برای دانش آموزان و اولیای آنها بر پا شده و دانش آموزان علاقمند به رشته‌های فنی، مهارتی و هنری می‌توانند برای انتخاب رشته با بازدید از این نمایشگاه به رشته‌های فنی و مهارتی برای تحصیل ادامه دهند.

علی ابوالفضلی افزود: در شهرستان فیروزه حدود ۸۰۰ هنرجو‌ی دختر و پسر در ۷ هنرستان فنی و کاردانش در شهر‌های فیروزه، همت آباد و گرماب مشغول تحصیل هستند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۴ رشته فنی و مهارتی شامل: خیاطی و طراحی دوخت انواع لباس زنانه و بچه گانه، گرافیک رایانه‌ای، مدیریت خانواده، معماری، ساختمان، الکتروتکنیک، برق خودرو، برق ساختمان، برق صنعتی، جوش، فلز در هنرستان‌های این شهرستان فعال می‌باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه افزود: هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان یکی از مهمترین مراحل در زندگی آینده است و بازدید از این نمایشگاه‌ها و آثار دانش آموزان محل مناسبی برای معرفی رشته‌های مهارتی برای دانش آموزان است.

نمایشگاه معرفی رشته‌ها همراه با آثار و توانمندی‌های هنرجویان هنرستان‌های شهرستان فیروزه در محل هنرستان فنی آیت الله خامنه‌ای این شهرستان به مدت یک هفته برای بازدید دانش آموزان و اولیا در ساعات آموزشی دایر است.

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش
  • نمایشگاه طرح صدرا در بویین زهرا برپا می‌شود