Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس توضیح داد: از آنجا که "کنوانسیون جلوگیری از آلودگی ناشی از کشتی‌ها، از ۱۱ دی ماه اجازه تردد به کشتی‌ها با سوختی غیر از سوخت کم سولفور را نخواهد داد، نماینده اراک از پاسخ‌های زنگنه در رابطه با علل کوتاهی وزارت نفت دقانه نشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از انه ملت، سکینه الماسی در تشریح جلسه امروز (سه‌شنبه 21 آبان ماه) کمیسیون انرژی از حضور وزیر نفت در کمیسیون متبوعش به منظور پاسخگویی به سوال علی اکبر کریمی خبر داد و گفت: نماینده اراک از پاسخ‌‎های وزیر نفت درخصوص "علت کوتاهی وزارت نفت در تولید سوخت سولفور برای شناورها در کشور" قانع نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: سوال فوق در گذشته توسط آقای ساری نماینده اهواز مطرح و به صحن ارجاع شده بود که نماینده سوال‌کننده از پاسخ‌های زنگنه در صحن علنی قانع شد اما نماینده اراک نیز امروز مجددا همین سوال را در کمیسیون انرژی مطرح و به‌دلیل قانع نشدن از پاسخ‌ها، سوال فوق برای دومین بار به صحن رفت.  

وی افزود: به گفته نماینده سوال کننده، با توجه به مــفاد "کنوانسیون جلوگیری از آلودگی ناشی از کشتی‌ها (مارپل)" قرار است؛ از 11 دی ماه 98هیچ شناوری اجازه تردد با سوختی غیر از سوخت کم سولفور را نداشته باشد. لذا  وزیر نفت توضیح دهد؛ چرا وزارت نفت فکری برای تولید سوخت سولفور برای شناورها در کشور نکرده است؟

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس توضیح داد: وزیر نفت نیز در پاسخ به سوال آقای کریمی توضیح داد که براساس یکی از بخشنامه‌های این کنوانسیون کشورها می‌توانند در شرایط خاص از سوخت‌های موجود استفاده کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد مسجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد رفسنجان استان بوشهر شیراز سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس کمیسیون انرژی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی حتی نتوانست مدیریت افکار عمومی جامعه خود را به دست گیرد

محمدحسین ساعی، رئیس دانشگاه سوره در برنامه «جهان آرا» شبکه افق در پاسخ به این سوال که چقدر نقش رسانه در عملیات‌های نظامی پر رنگ است؟ گفت: اگر تاریخی هم نگاه کنیم، همیشه عملیات‌های نظامی با جنسی از عملیات‌های روانی همراه بوده است. اساساً عملیات نظامی صورت می‌گیرد تا اراده‌ای را بر طرف مقابل تحمیل کند و منجر به تغییر رفتار طرف مقابل شود. اصلاً ماهیت جنگ برای همین است. اگر عملیات رسانه‌ای بتواند بر تغییر رفتار و اراده اثر بگذارد، هم راستا با عملیات نظامی است. 

ساعی در پاسخ به این سوال که بازو‌های رسانه‌ای رژیم صهیونیستی تصور نمی‌کردند ایران اقدام تنبیهی انجام دهد، یا حداقل در رسانه‌ها وانمود می‌کردند ایران دست به اقدامی نمی‌زند و از ناتوانی ایران می‌گفتند، اگر آنها می‌توانستند چنین موضوعی را در افکار عمومی جا بیندازند، چه تبعاتی برای کشور داشت؟ توضیح داد: یکی از برکات طوفان الاقصی این بود که رژیم صهیونیستی نه‌تن‌ها نتوانست افکار عمومی را در سطح بین‌الملل به دست بگیرد، حتی در سرزمین‌های اشغالی نتوانست موفق عمل کند. 

رئیس دانشگاه سوره ادامه داد: اگر شما به وضعیت جامعه صهیونیستی نگاه کنید، که ایران در طول ۱۰ روز آنها را در وضعیت تعلیق قرار داده بود، وضعیت آشفته اجتماعی آنها را می‌دیدید. هیچ کدام از کار‌های رسانه‌ای آنها هم نتوانست داخل جامعه را منسجم کند. برکت روز‌های سخت و تلخ این بود که رژیم صهیونیستی تا حد زیادی دچار آسیب شد. آنها الان در موقعیتی هستند که عمده ظرفیت‌های راهبردی رسانه شان دچار آسیب جدی شده است. 

وی در پاسخ به این سوال که رژیم صهیونیستی در بازی افکار عمومی زبانزد بود. حتی گفته می‌شد خیلی از رسانه‌های فارسی زبان کمک‌هایی را دریافت می‌کنند، تا بر ذهن ایرانیان تاثیر بگذارد، گفت: بله، ضوابطی را که رژیم صهیونیستی برای رسانه‌ها تعریف کرده، شاید برای ما هم آموزنده باشد. یعنی آنها چگونه می‌توانند فضای روانی و امنیتی را با ظرفیت‌هایشان مدیریت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • مسعود ده‌نمکی: حاجی گرینوف‌ها جزو مخالفان سر سختم هستند + فیلم
  • قول وزیر برای تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند
  • بررسی تامین ناوگان حمل و نقل شهری در کمیسیون اصل نود
  • وعده وزیر صمت برای تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در سال جاری
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد
  • رژیم صهیونیستی حتی نتوانست مدیریت افکار عمومی جامعه خود را به دست گیرد
  • ماجرای کنار کشیدن عمو قناد از برنامه «فیتیله‌ای‌ها» چه بود؟ + فیلم