Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@03:21:38 GMT

اهداف اسلامی بدون توجه به وحدت محقق نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۴۹۰۵

اهداف اسلامی بدون توجه به وحدت محقق نمی شود

کارشناس مسائل مذهبی گفت: اختلاف افکنی مختص به زمان کنونی نیست؛ از زمان حضرت رسول(ص) این سوء استفاده از روابط بین مسلمانان استفاده می کردند که با اختلاف بین مسلمانان آن ها را از اهداف الهی و اسلامی دور کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی مسائلی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص وحدت اسلامی اظهار کرد: رفتار و سیاست ائمه و به خصوص حضرت علی(ع) بنا بر حفظ وحدت و مسائل امت اسلامی پایه گذاری شده و سکوت حضرت علی(ع) در آن وهله و آن زمان هم به دلیل حفظ وحدت اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسائل مذهبی گفت: ما ابتدا مسلمان و به دین اسلام مقید هستیم و باید همه کسانی که ذیل دین اسلام هستند را در نظر گرفته و مسیر مشترکی را برویم.

وی افزود: به خاطر حفظ وحدت، نباید هر کسی مسیر جداگانه ای را انتخاب کند؛ همه ما باید از مسیر اسلامی برویم اما از طرفی هم ممکن است که در برخی از مسائل اختلاف وجود داشته باشد.

حجت الاسلام مسائلی با توضیح اینکه پس از پیروزی انقلاب توجه به اهداف اسلامی مورد تأکید قرار گرفت، تأکید کرد: اهداف اسلامی بدون توجه به وحدت محقق نمی شوند.

وی ادامه داد: اختلاف افکنی مختص به زمان کنونی نیست؛ از زمان حضرت رسول(ص) این سوء استفاده از روابط بین مسلمانان استفاده می کردند که با اختلاف بین مسلمانان آن ها را از اهداف الهی و اسلامی دور کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حنانوف از دوشنبه در تمرین گروهی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" دکتر علی اعظم، فیزیوتراپ تیم پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت مصدومیت وحدت حنانوف مدافع تاجیکستانی سرخ‌ها گفت: وحدت بعد از یکی دو روزی که تمرینات تعطیل است به کار گروهی باز خواهد گشت و می‌تواند با تیم تمرین کند.البته او قسمت به قسمت به تمرینات اضافه می‌شود تا کار تکمیلی بازگشتش را انجام دهد.

او درباره مصدومیت این بازیکن توضیح داد: وحدت از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده بود اما گرید کشیدگی او 2 بود و نیاز داشت تا مدتی دور از تمرینات باشد و کارهای درمانی‌اش را پی بگیرد. با این وجود او دیگر مشکلی ندارد و می‌تواند در اختیار کادر فنی باشد.

گفتنی است حنانوف در بازی برگشت تیم های ملی عربستان و تاجیکستان مصدوم شد و سه بازی قبلی پرسپولیس را از دست داد.به نظر می‌رسد با توجه به شروع تمرینات او از روز دوشنبه، احتمال همراهی این بازیکن با تیمش در سفر به اراک  و بازی با آلومینیوم که جمعه برگزار خواهد شد وجود داشته باشد.

گفتنی است با توجه به فاصله زیاد بازی پرسپولیس در آبادان تا اراک کادر فنی این تیم بعد از ریکاوری و بازی تدارکاتی روز جمعه، به بازیکنان دو روز استراحت داده و استارت تمرینات سرخ‌ها برای جام حذفی از روز دوشنبه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • گانتس: هنوز اهداف جنگ خود را محقق نکرده‌ایم
  • بنی گانتز: هنوز اهداف جنگ غزه محقق نشده است
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • دلیل تاکید فراوان رهبری به وحدت چیست؟
  • حنانوف از دوشنبه در تمرین گروهی پرسپولیس
  • اتحاد کشورهای اسلامی سبب پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است