Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:43:44 GMT

فن دایک: وقتش رسیده یک مدافع فاتح توپ طلا شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۴۹۴۸

فن دایک: وقتش رسیده یک مدافع فاتح توپ طلا شود

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول امیدوار است برنده جایزه توپ طلا شود.

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک که سال فوق العاده ای را در ترکیب لیورپول و تیم ملی هلند سپری کرد، یکی از بخت های مسلم دریافت توپ طلای فرانس فوتبال به شمار می آید و وی ابراز امیدواری کرد این اتفاق برای وی رخ دهد. ویرژیل فن دایک همچنین در مورد دلایل انتقال خود به لیورپول در ژانویه سال 2018 سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ویرژیل فن دایک گفت: "من این تصمیم را بر اساس موارد زیادی گرفته ام. احساس برای من همیشه مهمترین موضوع است و لیورپول در چند مورد از فاکتورهای تصمیم گیری برای من قدرتمندترین گزینه بود. من تقریبا دو سال است اینجا هستم و تا حالا همه چیز خیلی خوب بوده است. در فوتبال هرگز نمی دانید که در آینده چه اتفاقی می افتد، اما من بسیار خوشحالم که تصمیم گرفتم به لیورپول بیایم و امیدوارم شرایط همیشه خوب باشد.

 

اگر صادقانه صحبت کنم، باید بگویم انتظار نداشتم به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسیم و این اتفاق بسیار ویژه ای بود. قبل از فینال مادرید حس می کردم دیگر نمی خواهم برای تیم قهرمان گادر تشکیل داده و مدال نقره را بگیرم. احساس شکست بعد از فینال کیف بدترین چیزی است که شما می توانید داشته باشید و به همین دلیل به خودم گفتم به هر طریقی باید قهرمان شویم. تعداد زیادی بازیکن در حرفه خود قهرمان لیگ قهرمانان نمی شوند و ما به خاطر همین دستاورد در تاریخ لیورپول ماندگار شده ایم.

 

توپ طلای امسال؟ من نمی دانم مکانیزم اهدای جایزه چگونه است، اما شاید وقتش رسیده یک مکدافع برنده جایزه بهترین بازیکن شود."

لیورپول ویرجیل فن دایک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول ویرجیل فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • آیا لیورپول و آرسنال هنوز هم می توانند قهرمان لیگ شود؟ تحلیل کرگر و نویل / زیرنویس فارسی
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود