Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین روحانی دستیار شهرام هروی در تیم ملی کاراته ایران پس از توافق با روسیه، هدایت تیم ملی کاراته این کشور تا پایان المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بر عهده گرفت.

دارنده ۴ مدال طلا، نقره و برنز جهان، ۲ طلا و نقره بازی‌های آسیایی و ۲ نقره آسیا پس از مذاکرات با رئیس فدراسیون کاراته روسیه، اواخر هفته گذشته راهی این کشور شد و رسما کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی در تیم ملی کاراته فقط ۲ میلیون تومان دریافتی داشت، این در حالی است که از روسیه بابت هر ماه ۶ هزار دلار (حدود ۷۰ میلیون تومان) به اضافه سایر امکانات جهت اسکان و پاداش دریافت خواهد کرد.

شهاب سلطانی دیگر مربی ایرانی است که هدایت تیم ملی ازبکستان را بر عهده گرفته و او نیز ضمن دریافت حقوق ماهیانه ۵ هزار دلاری، هم‌چون روحانی از تمامی امکانات لازم برخوردار است.

کد خبر 462856 برچسب‌ها کاراته

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد

سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب نشان طلا کرد.

پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.

مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • رقابت دو هزار و ۳۰۰ کاراته کار خانم در همدان
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!