Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به شهادت بهاء ابوالعطاء از فرماندهان جهاد اسلامی در غزه و نیز فرزند اکرم العجوری از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دمشق از سوی صهیونیستها واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم‏
( قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلَّا إِحْدَی الْحُسْنَیَیْنِ ۖ وَنَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِکُمْ أَن یُصِیبَکُمُ اللَّهُ بِعَذَابٍ مِّنْ عِندِهِ أَوْ بِأَیْدِینَا )

این آن چیزی است که رزمندگان مقاومت و خانواده های شریف آنها منتظرش هستند؛ پیروزی یا شهادت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده شهید بهاء ابوالعطا و همسرش و نیز فرزند فرمانده مبارز اکرم العجوری و همراهش پس از مبارزه طولانی به فیض شهادت رسیدند. به برادران عزیز در جنبش جهاد اسلامی که امت اسلامی به خاطر مقاومت و جانفشانی شان به آنها می بالد و به خانواده های شهدا فقدان عزیران را تسلیت عرض می کنیم. به آنها به خاطر نائل آمدن به فیض شهادت تبریک و تهنیت می گوییم و این تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه و دمشق را محکوم می کنیم و به پایداری ملت صبور فلسطین و توان جنبش های مقاومت فلسطین برای دادن واکنش قوی و اجرای قصاص عادلانه علیه متجاوزان جنایتکار، ایمان داریم. این مسیر مقاومت و جهاد با خونهای پاک است که آزادسازی و به اذن پروردگار پیروزی نهایی را محقق خواهد ساخت.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله

مقاومت لبنان از کشته و زخمی شدن نیروهای وابسته به تیپ گولانی ارتش اشغالگر در عملیات امروز حزب‌الله خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان در ادامه عملیات‌های خود ضد مواضع اشغالگران صهیونیست امروز با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن نیروهای تیپ گولانی ارتش اسرائیل خبر داد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه خود به این منظور اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم استوار نوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن امروز دوشنبه بعد از رصد و پیش بینی دقیق تحرکات نیروهای دشمن تعدادی بمب را در منطقه تل اسماعیل در مجاورت با مرزهای فلسطین اشغالی  هنگام عبور نیروهای تیپ گولانی کار گذاشتند.

بر اساس این بیانیه بعد از رسیدن نیروهای تیپ گولانی ارتش صهیونیستی به مکانی که بمب‌ها کار گذاشته شده بودند، آنها منفجر شدند که منجر به کشته و زخمی شدن این نیروها گشت.

حملات موشکی بامدادی حزب‌الله به سه پایگاه ارتش اسرائیلحزب‌الله سامانه گنبد آهنین اسرائیل را منهدم کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • (ویدیو) لحظه انهدام سامانه گنبد آهنین با پهپاد انفجاری حزب‌الله
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد
  • رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد
  • شهادت یک عضو جنبش حزب الله در جنوب لبنان
  • تل‌آویو: اسماعیل یوسف‌باز را ترور کردیم
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله