Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:00:25 GMT

متخصصان لب خوانی به داد رونالدو رسیدند!

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۵۱۲۵

متخصصان لب خوانی به داد رونالدو رسیدند!

به نظر می رسد کریستیانو رونالدو توهینی خطاب به سرمربی یوونتوس نکرده است.


به گزارش "ورزش سه"، دیدار ابتدای هفته یوونتوس مقابل میلان برای کریستیانو رونالدو بسیار جنجالی شد و دومین تعویض در دومین دیدار متوالی باعث شد اخبار در مورد نارضایتی این ستاره پرتغالی از شرایط در یوونتوس منتشر شود. مائوریتسیو ساری در دقیقه 55 تصمیم گرفت رونالدو را تعویض کرده و پائولو دیبالا را وارد زمین کرده که این تصمیم به مذاق رونالدو خوش نیامد و وی مستقیما راهی رختکن شد تا اینگونه اعتراض خود را به تعویض شدن نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما دیروز برخی نشریات مدعی شدند رونالدو در هنگام تعویض شدن به مائوریتسیو ساری توهن کرده و از کلمه "حرام زاده" خطاب به وی استفاده کرده است. اما امروز نشریه ابولا در گزارشی عنوان کرد که چنین چیزی صحت نداشته و این اخبار در مورد رونالدو ساختگی است. این نشریه اذعان داشت با کارشناسان مربوط به لب خوانی، تشخیص آوایی و تفسیر کلامی تماس گرفته و همه آنها در نهایت تایید کرده اند که رونالدو واژه ای را به زبان پرتغالی به کار برده که معنای آن "لعنتی" بوده و در واقع وی توهینی به سرمربی تیمش نکرده است.

 

به هر حال باشگاه یوونتوس خواهان عذرخواهی رونالدو از همبازیانش به دلیل عدم حضور روی نیمکت است و باید دید واکنش ستاره پرتغالی به این درخواست چه خواهد بود.

کریستیانو رونالدو یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سعید پرشی گفت: ساخت و بازسازی قطعات در چند ساله اخیر روند رو به رشدی را داشته است و متخصصان این امور ضمن کسب آموزش‌های لازم و نیز  به دست آوردن تجربیات جدید توانمندی خوبی را در زمینه ساخت و بازسازی قطعات مورد استفاده این نیروگاه بدست آورده اند.  


وی تعداد تفکیکی قطعات ساخته شده را ۱۷۵ قطعه و تعداد بازسازی شده را ۸۱ قطعه عنوان کرد و افزود: در مجموع این نیروگاه ۲۵۶ قطعه را در یک ماه گذشته مورد ساخت و بازسازی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • مربی پرتغالی به لیورپول نه گفت تا به وستهم برود!‏