Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:15:09 GMT

تیم آذرخش بندرعباس زورش به گیتی پسند نرسید

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۵۱۵۹

تیم آذرخش بندرعباس زورش به گیتی پسند نرسید

دیدار این دو تیم در چارچوب رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر سه شنبه در سالن فجر بندرعباس برگزار شد، تیم گیتی پسنددر وقت نخست با گل های علی اصغر حسن زاده و پیمان حفیظی دربرابر تنها گل میلاد چراغی با پیروزی به رختکن رفت.
 دروقت دوم ، آذرخش از امتیاز میزبانی و فشار هواداران پر شور خود برای تغییر نتیجه تلاش زیادی از خود نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درمقابل حریف  با دراختیار داشتن مهره های ملی پوش خود وبا جنگندگی و اداره بازی این اجازه را به میزبان نداد تا تغییری درنتیجه بازی ایجاد شود و بازدن سه گل دیگر توسط پیمان حفیظی ، سعید احمد عباسی و علی اصغر حسن زاده، بازی را بانتیجه ۵ بر ۲  به پایان رساند.

  برای تیم آذرخش پوریا گلشنی گل دوم به ثمر رساند. بازی رفت دوتیم دراصفهان با نتبجه ۱۰ بر۲ به سود گیتی پسند به پایان رسیده بود.داوران این بازی برعهده مجید فراهانی ، محمد علی سیاحی ، امیر بختیار رودساز و محمد مهدی حقوقی بود.
بیست ویکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۴ تیم آذرخش بندرعباس، حفاری اهواز، ستارگان ورامین، سن‌ایچ ساوه، مس سونگون، مقاومت البرز، گیتی‌پسند اصفهان، هایپرشهر شاهین شهر، ارژن شیراز، اهورا بهبهان، سوهان محمد سیما قم، شاهین کرمانشاه، شهروند ساری و فرش‌آرا مشهد درحال برگزاری است.

برچسب‌ها تیم ملی فوتسال ایران فوتسال بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران فوتسال بندرعباس تیم ملی فوتسال ایران فوتسال بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

همچنین مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

با توجه به در پیش بودن بازی های حساس نیمه نهایی، باید دید کمیته انضباطی در خصوص برخی ستاره های حاضر در این تیم های حاضر در این مرحله چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • جهان ما ممکن است در نهایت دوباره به بیگ‌بنگ‌ برگردد و نابود شود
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • فوتسال در مسیر قهرمانی۱۳
  • گیتی آذرپی درگذشت
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)