Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@10:39:42 GMT

سرویس دهی به جامعه نیازمند توام با رحمت باشد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۵۱۸۷

سرویس دهی به جامعه نیازمند توام با رحمت باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر لائینی شامگاه سه شنبه در اختتامیه شورای مدیران کل بهزیستی استان ها در ساری با اظهار اینکه خداوند دارای احسان، رحمت و رافت است اظهار داشت: اگر صف رحمت را جدی گیریم و بایکدیگر براین اساس برخورد کنیم، نوبت به برخوردهای قضایی و حقوقی نمی رسد.

وی با تاکید براینکه فضای زندگی باید توام با رافت باشد یادآور شد: رحمت در قوام لایه های زندگی اجتماعی و فردی باید وجود داشته باشد و در این صورت نیزا به گسترش خانه سالمندان و آسایشگاه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام لائینی افزود: با رحمت و مودت فضای زندگی گرمتر می شود و مدیران و مسئولان نهادها به ویژه دستگاه های حمایتی باید توجه ویژه به نیازمندان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه خداوند به دردمندان توجه و حمایت می کند تصریح کرد: خداوند همدردی و محبت را بسیار دوست دارد.

کد خبر 4770823

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در مازندران بابلسر یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد گرگان ایلام تئاتر کودک و نوجوان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه سفر استانی قزوین پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله دشمن به باورها و اعتقادات جامعه پیچیده و خطرناک است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در همایش ویژه روز ارتش که در محل تالار صدف بجنورد برگزار شد، از رزمندگان اسلام برای تنبیه شایسته رژیم صهیونیستی قدر دانی کرد.

وی در ادامه افزود: نیروهای مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند در حالی که قریب به ۱۰ کشور از جمله آمریکا و انگلیس تلاش کردند موشک‌های ما به اسرائیل نرسد اما رسید و دل همه مردم آزاده، مردم غزه و مردم ایران را شاد کردند.

امام جمعه بجنورد به وجود حس غرور و غیرت در سربازان ولی امر اشاره کرد و یاد شهدای اسلام و ۷۵۰ شهید ارتش در استان خراسان شمالی را گرامی داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به زندگی برخی شهدای ارتش بیان کرد: زندگی شهدای ارتش مملو از درس است.

حجت الاسلام نوری از اجرای طرح عفاف و حجاب در سطح شهر قدر دانی کرد و از رسانه‌ها و مراکز فرهنگی خواست تا از طرح «نور» پشتیبانی کنند و گفت: گاه حمله دشمن به ساختمان است گاه به فرهنگ و اغلب حمله به فرهنگ و اعتقادات پیچیده‌تر و خطرناک‌تر است.

کد خبر 6080724

دیگر خبرها

  • منظور از تاب‌آوری زنانه چیست؟
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • فیک بیوتی
  • ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است
  • حمله دشمن به باورها و اعتقادات جامعه پیچیده و خطرناک است
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است