Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@21:36:06 GMT

کشف ۱۶۰۰ عدد داروی قاچاق و غیرمجاز در فلاورجان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۵۲۳۴

کشف ۱۶۰۰ عدد داروی قاچاق و غیرمجاز در فلاورجان

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس استان اصفهان، سرهنگ حسن نیکبخت اظهار داشت: به منظور برخورد با توزیع کنندگان داروهای قاچاق و غیر مجاز طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی عطاری و باشگاه های بدنسازی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان اجرا شد.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح ماموران طی بازرسی از ۲ واحد صنفی عطاری و یک باشگاه بدنسازی تعداد یک هزار و ۶۰۰ عدد داروی غیر مجاز فاقد مجوز وزارت بهداشت و قاچاق شامل قرص، کپسول و پودر بدنسازی را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان ارزش داروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه  ۶۵۷ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: افراد متخلف همراه با پرونده تشکیل شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: توزیع داروهای غیر بهداشتی و قاچاق نه تنها باعث ضرر اقتصادی به کشور می شوند بلکه به سلامت و امنیت مردم هم لطمه می زنند و بنابراین پلیس با جدیت طرح های خود را در زمینه برخورد با عاملان فروش این گونه داروها ادامه خواهد داد و از شهروندان هم می خواهیم هرگونه اطلاعاتی در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

46

کد خبر 1320439

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قاچاق دارو استان اصفهان باشگاه پرسپولیس حسن روحانی ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران رژیم صهیونیستی اسرائیل خبرآنلاین باشگاه استقلال دونالد ترامپ آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، مأموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محورهای مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سو و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6086832

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • ۷ داروی پرکاربرد که مصرف بی‌رویه آن‌ها مشکل‌ساز است
  • هفت داروی پرکاربرد که مصرف بی‌رویه آن‌ها مشکل‌ساز است