Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید لیتکوهی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه ۴۳۰ میلیارد ریال برای طرح‌های باز آفرینی استان مازندران اختصاص داده و از این میزان۱۳۰ میلیارد برای آمل جذب شد، افزود: این اعتبار برای پروژه‌های هدف بازآفرینی در مناطق مختلف آمل هزینه شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل، محله امت آباد، اسپیاری، رضوان ۳۸ را تعدادی از مناطق هدف بازآفرینی را نام برو و افزود: سرای محله، خانه بهداشت، ، پارک بازیافت، مدرسه ۶ کلاسه در امت آباد، سالن ورزشی در پایین بازار و غیره ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۲۱۰ تن قیر رایگان برای این شهر از استان جذب کردیم که ۲۶ هزار متر سطح شهر روکش آسفالت شد،افزود؛ مصوبه ۴۰۰ تن قیر رایگان را از استان در حال اخذ هستیم.

لیتکوهی با اشاره به اینکه برای توسعه شهر در سال ۹۷ و ۹۸ بازگشایی ولایت جنوبی، تعریض بلوار امام رضا (ع) در جهت کاهش ترافیک را از اهمیت بالایی برخوردار بود که در حال انجام است، ادامه داد: ولایت جنوبی ۳ هزار و ۳۰۰ متر طول دارد که تا به حال هزار و ۱۰۰ متر بازگشایی، زیر سازی و آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه تغییرات و نوسانات قیمت در بعضی پروژه‌ها موجب توقف شد، افزود: سال گذشته ۳۲۰ هزار متر مربع از سطح شهر روکش آسفالت و مسیرهای پرتردد آسفالت مجدد شد.

لیتکوهی با بیان اینکه ۸۵ میلیارد ریال برای خیابان امام رضا(ع) در سال گذشته برای تعریض صرف شد؛ افزود: در سال جاری ۵۸ میلیارد ریال برای تعریض این بلوار در سال جاری هزینه شد.

وی از ساماندهی بازار روز بلوار بنفشه با اعتباری بالغ برای ۱۵ میلیارد ریال خبرداد و افزود: برای ساماندهی بازار روز چهار راه فجر، زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال تهیه شد و کسبه ها به آن مکان منتقل می‌شوند.

کد خبر 4770824

منبع: مهر

کلیدواژه: بازآفرینی شهری ایران شهرداری آمل آمل یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد گرگان ایلام تئاتر کودک و نوجوان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه سفر استانی قزوین پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت مرکز نجوم با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان بروجن ضروری است.

بیشتر بخوانید

آغاز فعالیت اولین آسمان نمای دیجیتال چهارمحال و بختیاری

کرمی فرماندار بروجن افزود: یک میلیارد ریال از محل اعتبار به غیر از اعتبارات تملک دارای سرمایه برای ساخت نخستین مرکز آسمان نمای دیجیتال در شهر بروجن اختصاص می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند