Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۱ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در گراش

فرمانده انتظامی گراش از کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیارد ریال از منزلی در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمدجواد اسلامی مهر بیان کرد: ماموران کلانتری مرکزی با تحقیقات فنی و تخصصی از نگهداری و قاچاق دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال در یک منزل در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی گراش افزود: ماموران کلانتری مرکزی پس از بررسی و تحقیقات فنی و هماهنگی با مقام قضائی، به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته از منزل مذکور، ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خارجی قاچاق کشف شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

غرق شدن دختر ۳ ساله در استخر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از غرق شدن دختری ۳ ساله در استخری در یک باغ شخصی در شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس محمدی اظهار داشت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ و اعلام غرق شدن یک نفر در استخری در باغ شخصی، بلافاصله گشت انتظامی برای بررسی به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد دختری ۳ ساله در یک باغ شخصی مشغول بازی بوده که به دلیل نامعلوم به درون استخر سقوط کرده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه کودک حین انتقال به بیمارستان فوت کرده است، با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ و دردناک، به شهروندان توصیه کرد مراقب فرزندان خود باشند تا چنین حوادث ناگواری رخ ندهد.

۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از کشف ۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در روستای "گچی" خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: مأموران انتظامی شهرستان شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از دپو و نگهداری مقادیری سوخت قاچاق در روستای "گچی" این شهرستان مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: در این راستا مأموران موفق شدند ۳۳ هزار لیتر نفت سفید و ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که در ۲ تانکر جاسازی و دپو شده بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: برخورد با قاچاقچیان یکی از مهمترین وظایف و رسالت‌های نیروی انتظامی است و این فرماندهی همه تلاش خود را در این راستا انجام خواهد داد.

سرقت احشام در استان یزد/دستگیری باند سارقان و کشف ۱۸ راس گوسفند مسروقه

فرمانده انتظامی ارسنجان از دستگیری باند ۴ نفره سارقان و کشف ۱۸ راس گوسفند مسروقه که از استان یزد سرقت شده بود در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی از تردد ۲ دستگاه خودرو حامل احشام مسروقه در محور‌های مواصلاتی ارسنجان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او بیان داشت: ماموران انتظامی این شهرستان با هدایت عملیاتی، اشرافیت اطلاعاتی و اجرای طرح مهار موفق به شناسایی و توقیف ۲ دستگاه وانت نیسان و وانت بار حامل احشام شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از بازرسی از خودروها، موفق شدند تعداد ۱۸ راس گوسفند مسروقه که از شهرستان هرات استان یزد سرقت و در حال انتقال به ارسنجان بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، از دامداران خواست: در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری خود یا فروش احشام به صورت مقطعی و نیز دیگر شیوه‌های نامتعارف، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۳۶ متهم تحت تعقیب در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز گفت: ماموران انتظامی ۳۶ نفر متهم که به دلیل ارتکاب جرایم مختلف تحت تعقیب پلیس بودند دستگیر کردند.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در اجرای دستورات قضائی و با هدف دستگیری مخلان نظم و امنیت و متهمان تحت تعقیب، شناسایی این افراد در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران با انجام کار‌های فنی و پلیسی، ۳۶ نفر متهم را شناسایی و طی چند عملیات جداگانه همه آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز تصریح کرد: در پیشینه این افراد جرایمی همچون سرقت، قتل غیر عمد، حمل مواد مخدر، توهین و تمرد نسبت به ماموران، جعل و کلاهبرداری و ایجاد ضرب و جرح دیده می‌شود.

لو رفتن جاساز ۱۴ کیلو تریاک در مخزن گاز

جانشین فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک سواری سمند و کشف ۱۴ کیلو و ۹۶۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یحیی انصاری بیان کرد: ماموران ایست و بازرسی "قلاتویه" این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری سمند مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ماموران موفق شدند مقدار ۱۴ کیلو و ۹۶۰ گرم تریاک که به نحو ماهرانه‌ای در مخزن گاز جاسازی شده بود کشف کنند.

سرهنگ انصاری با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی در این زمینه، از عموم شهروندان درخواست کرد: اخبار و اطلاعات خود در خصوص تهیه و توزیع یا خرید و فروش مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف بیش از ۱۳ کیلو حشیش از ساک دستی مسافر

فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید از توقیف یک اتوبوس و کشف ۱۳ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش در بازرسی از چمدان یک مسافر خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، روز گذشته ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید با بیان اینکه مأموران در بازرسی از چمدان یکی از مسافران، مقدار ۱۳ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش کشف کردند، گفت: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان مواد افیونی و سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و نیروی انتظامی هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان را نخواهد داد.

کشف ۸۶ کیلو تریاک در منزل

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۸۶ کیلو تریاک و دستگیری ۳ قاچاقچی در بلوار "فرصت شیرازی" شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی افزود: مأموران پلیس اطلاعات استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مقداری تریاک در منزل خود در بلوار "فرصت شیرازی" شهرستان شیراز دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، میزان ۸۶ کیلو تریاک کشف و ۳ نفر قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی در راه مبارزه بی امان با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر از جان مایه می‌گذارند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت سودا گران مرگ، گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برخورد پژو ۲۰۶ با تیر چراغ برق با ۲ کشته

رئیس پلیس راهور استان گفت: بر اثر برخورد یک سواری ۲۰۶ با تیر چراغ برق در بلوار "شهید رجایی" شهرستان شیراز، ۲ نفر در دم جان باختند.

سرهنگ مصطفی عباسی گفت: ماموران گشت پلیس راهور از وقوع یک حادثه رانندگی در بلوار "شهید رجایی" شهرستان شیراز مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

او افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد یک دستگاه پژو ۲۰۶ در حال عبور از این بلوار بوده که ناگهان با تیر چراغ برق برخورد می‌کند که در این حادثه راننده و سرنشین به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می‌کنند.

این مقام انتظامی علت وقوع این حادثه را برابر اعلام کارشناس، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد.

۳۸ حلقه چاه آب غیرمجاز در اقلید پر شد

فرمانده انتظامی اقلید از پر کردن ۳۸ حلقه چاه آب غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ مرادصارمی بیان کرد: در راستای اجرای طرح تعادل بخشی منابع آب زیر زمینی و حفاظت از منابع آب، ۳۸ حلقه چاه آب غیرمجاز با همکاری مامورین اداره آب شناسایی شد.

سرهنگ صارمی افزود: برابر احکام صادره از مقام قضائی، ۳۸ حلقه چاه غیرمجاز با حضور ماموران اداره آب پر و مسلوب المنفعه شد.
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان بوانات گفت: مأموران یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون تریلی مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
ابوالحسن مزارعی افزود: در بررسی خودرو، ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و بدون مجوز قانونی در این شهرستان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با بیان اینکه محموله کشف شده به سمت جنوب شرق کشور حمل می‌شد، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
شهرستان بوانات در شمال شرق فارس و در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان