Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@07:44:25 GMT

نمایشگاه بین‌المللی تهران تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۵۵۴۷

نمایشگاه بین‌المللی تهران تعطیل شد

عبدالرضا رحمانی فضلی به شهردار تهران دستور داد تا فعالیت‌های جاری که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران انجام می‌شود را متوقف کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی تداوم شرایط آلودگی هوا در شهر تهران در روز‌های اخیر، وزیر کشور با تاکید بر اهمیت آسایش و رفاه حال مردم به شهردار تهران دستور داد فعالیت‌های جاری نمایشگاهی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران متوقف و ادامه فعالیت‌های نمایشگاهی به نمایشگاه بین المللی آفتاب منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، برگزاری نمایشگاه در محل فعلی موجب بروز مشکلات ترافیکی و آلودگی و ایجاد دشواری در تردد و نارضایتی شدید مردم شده بود که وزیر کشور در این دستور خواستار عدم فعالیت نمایشگاه در شرایط خاص مانند بارندگی و آلودگی هوا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی تهران آلودگی هوا وزیر کشور عبدالرضا رحمانی فضلی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی آماده‌سازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه گفت: عملیات اجرایی آماده‌سازی این دوره از نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شده است.

وی افزود: هم‌اکنون بخش‌های مختلف مصلی امام خمینی (ره) به ستاد برگزاری سی‌پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تحویل داده شده است و تلاش خواهد شد تا فرایند آماده سازی بخش‌ها مطابق جدول زمانبندی انجام شود و تا شروع در نوزدهم اردیبهشت (۱۴۰۳) آماده بهره برداری باشد.

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه همچنین با بیان اینکه هماهنگی با سازمان‌ها و نهاد‌های همکار در برگزاری نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم انجام شده است، بیان کرد: برگزاری جلسه‌های مختلف با این سازمان‌ها و نهاد‌ها در حال برگزاری است و به تناوب بازدید از محل نمایشگاه و بازدید مکان استقرار دستگاه‌ها نیز انجام خواهد شد.

به گفته تیموری نقشه اولیه جانمایی بخش‌های مختلف از جمله ناشران داخلی، ناشران خارجی و فعالیت‎های فرهنگی در اختیاران مدیران این کمیته‌ها قرار گرفته است و به زودی عملیات انتقال تجهیزات به مصلی نیز آغاز می‎شود تا چیدمان داخلی مصلی برای نمایشگاه شکل بگیرد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • آغاز عملیات اجرائی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • تمدید دستور العمل شرایط فوق العاده در رژیم صهیونیستی
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • مهلت ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تمدید شد 
  • تمدید ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • ادعای خبرگزاری داخلی دروغ درآمد؛ سفارت هلند رسما تعطیل شد!
  • حذف نمایشگاه ساختمان از تقویم نمایشگاه بین‌المللی تهران