Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@09:21:04 GMT

معاوضه ستاره‌های استقلال و ذوب آهن؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۵۶۱۲

صراط:

استقلال قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی مرتضی تبریزی را با دانیال اسماعیلی فر و ارسلان مطهری معاوضه کند؟ این سوال به بحث روز کانال های هواداری استقلال در صفحات مجازی تبدیل شده است و البته هیچ یک از مدیران استقلال پاسخ روشنی به آن نداده اند.

به گزارش ورزش سه دانیال اسماعیلی بازیکنی است که به خاطر پشت سر گذاشتن دوران سربازی فصل قبل در تراکتورسازی به میدان رفت و حالا در بازگشت به ذوب آهن برای فصل جدید تنها تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا یکی از جذاب ترین بازیکنان فصل نقل و انتقالات زمستانی است که هر تیمی بنیه مالی داشته باشد و البته در پست دفاع راست احساس خلا کند احتمالا سراغ این بازیکن خواهد رفت.

در این بین گفته می شود استقلال برای جذب دانیال اسماعیلی از هم اکنون فعالیت خود را آغاز کرده است و آبی ها قصد دارند در نقل و انتقالات این بازیکن را به خدمت بگیرند چرا که این تیم به جز وریا غفوری که این روزها در فرم ایده آلی قرار دارد مدافع راست دیگری ندارد و حضور دانیال اسماعیلی می تواند استقلال را در این پست تکمیل کند. البته استقلال تنها مشتری اسماعیلی فر نیست چرا که گفته می شود تراکتوری ها هم در تلاش هستند تا این بازیکن را دوباره به تبریز برگردانند تا مشکل تیم شان را در پست دفاع راست حل کنند.

در این بین گفته می شود با توجه به اینکه قرارداد اسماعیلی فر در پایان فصل جاری به پایان می رسد احتمال اینکه ذوب آهن با دریافت مبلغی به عنوان رضایت نامه یا معاوضه با یک بازیکن دیگر با انتقال او موافقت کند زیاد است.

از طرف دیگر ارسلان مطهری هم بازیکنی است که  سال هاست نامش برای حضور در استقلال مطرح شده است، بازیکنی که در ابتدای فصل قرارداد خود را دو ساله با ذوب آهن تمدید کرد و حالا دوباره نامش برای پیوستن به این تیم در نقل و انتقالات زمستانی مطرح است.

تمام این شایعات در حالی در روزهای گذشته مطرح شده است که گفته می شود تبریزی تمایلی به جدایی از استقلال ندارد. او می‌خواهد تا پایان فصل در استقلال بماند تا شاید بتواند شرایط خود را در این تیم تغییر بدهد. با این شرایط باید دید آیا آبی ها می توانند باشگاه ذوب آهن را مجاب کنند تا رضایت نامه اسماعیلی فر را صادر کند یا نه.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نقل و انتقالات فوتبال ستاره های فوتبال صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران در پایان مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با ۱۲ گل زده در کنار تیم ملی فوتسال عراق، زهردارترین و بهترین خط حمله مسابقات را از آن خود کرده و همانند اردوار گذشته توپخانه تیم ملی داغ بوده است. 

سعید احمدعباسی ستاره و لژیونر تیم ملی فوتسال که در باشگاه وینا البالی والدپیناس اسپانیا توپ می‌زند تا به اینجای رقابت‌ها شش گل به ثمر رسانده و در نیمی از گل‌های تیم ملی نقش بسزایی را ایفا کرده است. احمدعباسی در کنار گل‌هایش، دو گل را برای ملی‌پوشان ساخته و طراحی نموده تا از او به عنوان بهترین بازیکن مسابقات تا پایان مرحله گروهی یاد کنند‌.

سعید احمد عباسی در هر سه دوئل تیم ملی دبل کرده است و با توجه به اختلاف سه گله‌اش با نفر دوم جدول گلزنان (طارق سلیمان بازیکن عراق) کاندید اصلی کفش طلایی جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود و با توجه با عملکرد خیره کننده‌اش، این شانس را هم دارد تا بهترین بازیکن مسابقات لقب بگیرد.

وحید شمسایی حساب ویژه‌ای روی ستاره لژیونرش در مراحل حذفی و مسیر قهرمانی باز کرده است و حالا مشخص شد که چرا او در طول این مدت مدام اصرار داشته که احمدعباسی در جام ملت‌ها حضور پیدا کند

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد