Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهمن جمشیدی مسوول اورژانس ۱۱۵ کازرون گفت: متاسفانه صبح امروز یکی از شهروندان به علت بی احتیاطی در استفاده از وسایل گرمایشی و استنشاق گاز کربن دی اکسید جان خود را از دست داد.

او افزود: استفاده نادرست از وسایل گرمایشی و گازسوز را مهم ترین علت بروز گازگرفتگی در فصول سرد سال دانست و ادامه داد: توصیه می شود قبل از راه اندازی وسایل گرمایشی، از سلامت مسیر دودکش ساختمان و عدم نشتی و اتصال مناسب لوله ها اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی در پایان از همشهریان خواست در صورت مشاهده هرگونه علائم و نشانه های گاز گرفتگی از قبیل سردرد، سرگیجه، تهوع و استفراغ، تنگی نفس ، ضعف جسمانی ضمن خارج شدن از محل، با سامانه اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرید تا شاهد چنین اتفاقات تلخ و ناگواری نباشیم.

پیش تر از این علیرضا درودچی مدیرکل پزشکی قانونی فارس از مرگ ۱۴ نفر بر اثر گاز گرفتگی و افزایش ۴۰ درصدی جان باختگان ناشی از گاز گرفتگی در ۶ ماهه نخست امسال در استان خبر داده بود.
انتهای پیام/م

قاتل نامرئی قربانی گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شهروندان از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکیشن برق من یا وب سایت برق من، می توانند درخواست رسیدگی به قطعی برق، خاموشی معابر و.... را به شرکت برق ارائه نمائید. شهروند خبرنگار ما مدعی است هیچ ارگانی مسئولیت خاموشی کمربندی جنوب شیراز را برعهده نگرفته است و با ارسال فیلمی خاموش بودن چراغهای کمربندی جنوب شیراز را به تصویر کشید.  

متن شهروند خبرنگارما:

باسلام
بیش از یک سال هست که چراغ های کمربندی جنوب شیراز خاموش هست که نه اداره راه و شهرسازی و نه شهرداری هیچ کدام مسئولیتی در قبال آن قبول نمی کنند لازم به ذکر است که این جاده بکی از پرخطرترین و پرتصادف ترین جاده های کشور هست و جان تعداد زیادی را به خطر می‌اندازد. اگر جهت حل و پیگیری این موضوع گزارشی تهیه بفرمایین ممنون میشم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد
  • فعالیت خاموش ۵ شرکت بین‌المللی حمل‌ و نقل در مازندران
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • درگذشت پدر شهید عابدی در کازرون
  • کیسه‌های پارچه‌ای جایگزین قاتل خاموش طبیعت
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی