Web Analytics Made Easy - Statcounter

حماس اعلام کرد که اگر رژیم صهیونیستی حملات خود علیه غزه را تشدید کند، مقاومت دست بسته عمل نخواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، به نقل از العالم، جنبش حماس سه‌شنبه شب با صدور بیانیه‌ای تهدید کرد که اگر رژیم صهیونیستی حملات خود علیه غزه را افزایش دهد، مقاومت هم پاسخ خواهد داد.

«فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس به شبکه خبری «الاقصی» گفت که اگر رژیم صهیونیستی حملات خود علیه غزه را افزایش دهد، مقاومت دست بسته نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوزی برهوم گفت حماس اشکالی نمی‌بیند که برای مهار رژیم صهیونیستی و توقف تجاوزات آن علیه غزه، میانجی‌گری از سوی هر طرفی صورت بگیرد.

 

بیشتر بخوانید: آزمایش‌های موشکی جدید حماس در دریا حماس با توقف درگیری‌ها در غزه موافقت کرد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حماس رژیم صهیونیستی غزه برنا حملات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو : فشارها بر حماس افزایش می‌یابد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بهانه افزایش فشارها بر گروه حماس، از تشدید حملات کورکورانه این رژیم به غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل که، امروز(یکشنبه) از تصمیم این رژیم برای افزایش فشارها بر حماس در غزه، از جمله از طریق هدف قرار دادن این گروه با «حملاتی دردناک» خبر داد.

جنایت‌های جنگی اسرائیل در غزه به بهانه «نابودی» حماس ادامه دارد و شمار تلفات فلسطینیان به مرز ۳۴ هزار نفر رسیده است.

حملات کورکورانه اسرائیل به غزه که در محاصره انسانی قرار دارد، نگرانی‌های بین‌المللی درباره بروز فجایع انسانی از جمله قحطی و گرسنگی و شیوع بیماری‌های واگیردار را افزایش داده است.

تا کنون، ۶۰ درصد از زیرساخت‌های حیاتی این منطقه از بین رفته و ۸۵ درصد جمعیت آن در شرایطی از خانه‌های خود آواره شده‌اند که کمبود شدید مواد غذایی، آب آشامیدنی، دارو و تجهیزات پزشکی وجود دارد.

با این حال، نتانیاهو با قصد این رژیم برای تداوم جنایات جنگی خود در غزه، درباره حماس گفت: ما حملات بیشتر و دردناکی علیه آن انجام خواهیم داد. این حملات در آینده رخ خواهد داد. در روزهای آتی، فشارهای نظامی و سیاسی را بر حماس افزایش خواهیم داد. چراکه تنها راه اطمینان یافتن از آزادی اسرایمان و پیروزی ما است.

تبادل اسرا از موضوعات مطرح در مذاکرات برای آتش‌‎بس است که با تلاش شرکای منطقه‌ای و بین‌المللی ادامه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌ها
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد
  • نتانیاهو : فشارها بر حماس افزایش می‌یابد
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • حملات تلافی‌جویانه الحشدالشعبی در راه است/ اسرائیل رفتنی است