Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم‌نژاد با اشاره به اینکه مطالبه‌گری و آرمان‌خواهی دانش‌آموزان اول انقلاب همچنان در دانش‌آموزان نسل امروز وجود دارد، گفت: حضور دانش‌آموزان یکی از نقاط قوت مردم در پیدایش انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمود قاسم‌نژاد» امشب (سه‌شنبه، 21 آبان) در همایش "بهار در پاییز" به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، گفت: خوشحالیم که مطالبه‌گری و آرمان‌خواهی دانش‌آموزان اول انقلاب همچنان در دانش‌آموزان نسل امروز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان افزود: حضور دانش‌آموزان یکی از نقاط قوت مردم در پیدایش انقلاب اسلامی بود.

 

وی با اشاره به اینکه نقش جوانان و نوجوانان دانش‌آموز در توزیع پوستر، نوارهای صوتی حضرت امام(ره) از اقدامات تاثیرگذار این نسل انقلابی بود، تاکید کرد: اوج حماسه‌سازی دانش‌آموزان در 13 آبان 58 خود را نشان داد.

 

قاسم‌نژاد با بیان اینکه دانش‌آموزان در هشت سال جنگ تحمیلی جهان استکبار علیه ملت ایران نیز حضور داشتند، تاکید کرد: در این جنگ نابرابر بسیاری از جوانان از جمله دانش‌آموزان به عنوان خط‌شکن وارد میدان شدند.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان اضافه کرد: تعیین سرنوشت جنگ با بسیج عمومی مردم اتفاق افتاد و بیشترین تاثیر در این سرنوشت را دانش‌آموزان داشتند و به همین خاطر امام خمینی(ره) نوجوان 13 ساله را رهبر خود معرفی می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب اسلامی را جوانان باید تشکیل دهند، تصریح کرد: بیان دستاوردهای شگرف چهار دهه گذشته انقلاب باید توسط جوانان و نوجوانان انجام شود.

 

قاسم‌نژاد خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب تجدید مطلع مردم ایران برای خودسازی، تمدن سازی و جامعه پردازی است.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان اظهار کرد: بهره‌گیری از تعالیم و ارزش‌های دینی، باید منجر به رشد جوانانی شود که امیدبخش برای نظام اسلامی باشند.

 

وی به ظرفیت‌های کشور ایران از لحاظ طبیعی و منابع انسانی اشاره و اذعان کرد: ما می‌توانیم با سرمایه اجتماعی که همان جوانان بصیر و دانا هستند، کشور را به سمت پیشرفت هدایت کنیم.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت مسجد هفته وحدت مسجد مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان نقش دانش آموز اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان گفت: دانش آموزانی که پایه هشتم خود را به اتمام رسانده باشند می‌توانند در حوزه‌های علمیه بلند مدت شهرستان‌های جاسک، بشاگرد، میناب، بندرعباس، رودان، پارسیان و حاجی آباد نام نویسی کنند.

حجت الاسلام نادر حقیقی افزود: نام نویسی در این حوزه‌های علمیه تا شهریور ادامه دارد و تابستان برای افراد کلاس‌هایی برگزار می‌شود و افراد پذیرفته شده در کلاس می‌توانند وارد حوزه‌های علمیه شوند.

وی گفت: دو حوزه علمیه قشم و بندرلنگه به عنوان سفیران هدایت برای افراد دیپلم به بالا است.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان گفت: در ۱۰ حوزه علمیه هرمزگان با بیش از هزار طلبه مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام نادر حقیقی افزود: در حوزه‌های علمیه استان بیش از ۴۰۰ رشته در حوزه‌های دانش قرآنی، حدیث در علوم انسانی، اقتصاد اسلامی، روانشناسی، جامعه شناسی، علوم سیاسی، عرفان، کلام، منطق و فلسفه آموزش داده می‌شود.

وی گفت: طلاب در استان هرمزگان تا مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند ادامه تحصیل دهند و در کنار حوزه در دانشگاه‌های دیگر هم می‌توانند مشغول به تحصیل شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان افزود: در سال تحصیلی آینده هم در مقطع دکتری رشته‌های کلام با گرایش مهدویت و سطح سه کارشناسی ارشد مدیریت اسلامی، مشاوره اسلامی، کلام و تفسیر در استان طلبه پذیرش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است
  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • تداوم حمایت‌های مردم گیلان از حمله سپاه به مواضع رژیم جعلی اسرائیل
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است