Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مرحله نیمه نهایی سومین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی فردا با حضور چهار تیم در رشت برگزار می‌شود.

مرحله استانی سومین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی امروز به میزبانی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت آغاز شد و تا 26 آبان ماه ادامه دارد؛ 12 تیم از دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی استان با محوریت «گام دوم دانشگاه؛ توسعه کیفی هدفمند و گسترش گفتمان مهارتی» در این دوره از مناظرات با هم رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات، دانشجویان در قالب تیم‌های دو نفره در دو گروه «موافق» و «مخالف» با استفاده از مهارت‌های ارتباطی و فن بیان، به بحث و مناظره پیرامون مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی می‌پردازند و به سوالات مطرح شده از سوی گروه رقیب پاسخ می‌دهند.

امروز همزمان با نخستین روز آغاز این مسابقات هشت تیم «هلال ربیع»، «هوسم»، «خانه کارگر»، «هلال احمر1»، «مدافع حرم»، «جهاددانشگاهی 1»، «متفکران» و «پدیده» به مناظره پرداختند که از بین آنها چهار تیم‌ «مدافع حرم»، «متفکران»، «خانه کارگر» و «هوسم» به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

فردا تیم «مدافع حرم» در جایگاه موافق با تیم «متفکران» در جایگاه مخالف بر سر گزاره «واگذاری آموزش‌های مهارتی به بخش خصوصی سبب افزایش کیفیت آموزش می‌شود» با یکدیگر مناظره می‌کنند. همچنین تیم «خانه کارگر» در جایگاه موافق با تیم «هوسم» در جایگاه مخالف بر سر گزاره «دانشجویان شاغل نسبت به دانشجویان غیرشاغل از مطالبه گری بیشتری برخوردار هستند» به مناظره می‌پردازند که در نهایت دو تیم به مرحله نهایی راه می‌یابند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم طبیعت تهران در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان مقابل تیم پالایش نفت آبادان در تهران امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه به میدان رفت.

طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه ۸۱ بر ۷۵ مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و با سری ۳ بر ۲ به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کند. در این دیدار آرمان زنگنه با ۱۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ توپ ربایی و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن شد.

تیم طبیعت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد
  • دومین برد شهرداری گرگان برابر مهرام
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی