Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: درست است که دیاباته خوب بوده، اما هنوز در حد تیام نیست. تاریخ انتشار: 00:01 - 22 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۲۹۰

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و به نظرم از این بهتر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مهم‌ترین مسئله اینجاست که این روند حفظ شود.

وی در مورد اینکه می‌گویند عیار استقلال مقابل تراکتور مشخص شد، گفت: استقلال به سایپا هم ۴ گل زد که خیلی از تیم‌ها را برده بود. صنعت نفت آبادان هم ۵ گل از تیم استراماچونی دریافت کرد. عیار استقلال دیگر مشخص شده و باید این روند ادامه داشته باشد.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره عملکرد دیاباته در این تیم تصریح کرد: درست است که دیاباته خوب بوده، اما هنوز در حد تیام نیست. استقلال هنوز یک مهاجم دیگر هم می‌خواهد. با این حال باید روی دیاباته سرمایه‌گذاری کنند که آخر فصل از تیم جدا نشود.

فتح‌الله‌زاده در خصوص مشکلات مالی باشگاه و ناراحتی استراماچونی و بازیکنان گفت: مشکلات مالی وجود دارد، اما فتحی خیلی تلاش می‌کند که مشکلات را حل کند. در این زمان بی انصافی است اگر مشکلات را گردن فتحی بیندازیم.

وی در پایان در واکنش به اینکه برخی از هواداران در ورزشگاه شعار‌هایی علیه مدیریت باشگاه می‌دهند خاطرنشان کرد: به هر حال آنها هم از مسائلی ناراحت هستند. مطمئنا با ادامه روند و نتایج خوب دیگر شاهد این مسائل هم نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: بختیاری‌زاده: باشگاه استقلال باید کنار کادر فنی و تیم باشد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی فتح الله زاده استقلال لیگ برتر استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان از دخالت در موضوع عزل و نصب‌ها اجتناب کنند/ در انتخاب وزراء دقت کامل به خرج بدهید

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نمایندگان از هرگونه دخالت در استخدام‌های سفارشی و هم چنین دخالت در موضوع عزل و نصب ها اجتناب کنند و شایسته سالاری را سرلوحه اقدامات خویش قرار دهند.

منتخبان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی استان اردبیل، ۲۵ فروردین با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با آیت الله سید حسن عاملی دیدار و گفتگو کرده و بر وحدت، همکاری و تعامل تاکید کردند.

آیت الله عاملی، در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت اراده جمعی نمایندگان برای حل مشکلات تمام نقاط استان ضمن ارائه رهنمودهایی به نمایندگان جدید مردم اظهار کرد: اولویت اول نمایندگان محترم بایستی ارائه راهکارهای علمی و کارشناسی شده برای حل مشکلات اصلی کشور باشد.

وی افزود: مصراً می‌خواهیم تمرکز دقیقی برای ارائه راه حل در راستای حل بن بست های احتمالی آینده در سطح کلان کشور داشته باشید و در انتخاب وزراء دقت کامل به خرج بدهید.

آیت الله عاملی تصریح کرد: نمایندگان بایستی از هر گونه اقدامی که موجب تفرقه و انشقاق بین مناطق استان می شود خودداری کرده و منافع ملی را در طرح مشکلات رعایت کنند. توصیه اکید می کنم که آقایان حتماً مشاورین زبده اقتصادی داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل ضمن اشاره بر ضرورت توجه نمایندگان بر مسائل فرهنگی، بر همت جمعی برای پیگیری مقدمات ساخت فیلم شاه اسماعیل صفوی تاکید کرد.

آیت الله عاملی گفت: برای اینکه ارزش افزوده در کشور به صورت ملی تقسیم شود و نه استانی، اهتمام کامل داشته باشید.توزیع ارزش افزوده به صورت استانی مصداق بارز بی‌عدالتی در کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان در خاتمه جهت مراجعه به مسئولین رده اول کشور به همراه نمایندگان جهت حل مشکلات مناطق مختلف استان اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت: اینجانب تمام توان و ظرفیت خود را به همراه شما برای حل مشکلات مناطق مختلف استان به کار خواهم گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استوری کاپیتان سابق استقلال برای ناصر حجازی؛ ایستاده‌تر از تو ندیده‌ام + عکس
  • سمیعی: استقلال رانت و هوادار متمول ندارد
  • فتح‌الله‌زاده: موشک‌های ایران نشان داد که گنبد آهنین، پوشالی است
  • روشن: چشم امید بازیکنان استقلال به نکونام است
  • مدیرعامل پیشین استقلال: موشک های ایران نشان داد که گنبد آهنین، پوشالی است
  • توجه ویژه اسلام به حل مشکلات اقتصادی مردم
  • نمایندگان از دخالت در موضوع عزل و نصب‌ها اجتناب کنند/ در انتخاب وزراء دقت کامل به خرج بدهید
  • میلاد خاطره تیام را زنده کرد(عکس)
  • این تیم با این روند قهرمان لیگ برتر می‌شود | «بیانیه‌ها» به روح فوتبال لطمه می‌زند
  • حل مشکلات ۱۲ ساله تملکات ملکی پروژه رود دره فرحزاد