Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرنکی دی یونگ می گوید که می تواند در تمامی پست های خط میانی بازی کند و این موضوع باعث می شود زودتر با سایر بازیکنان ارتباط برقرار کند.

طرفداری - فرنکی دی یونگ هافبک هلندی بارسلونا که در تابستان 2019 از آژاکس به قهرمان اسپانیا پیوست طی مصاحبه ای با Fox Sports به برخی سوالات پاسخ داد. زمانیکه از وی پرسیده شد آیا وی بازیکنی بهتر نسبت به سرخیو بوسکتس و آرتور ملو است و هافبک اصلی بارسلونا محسوب می شود، گفت:

(می خندد) نمی دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه ها اغراق می کنند. صادقانه بگویم که به این حرف ها توجهی نمی کنم، اما مطمئناً دوست دارم تحلیل ها روی عملکردم مثبت باشد.

وی در خصوص پست بازی اش در بارسلونا گفت:

من در تمامی پست های خط میانی بازی می کنم. بعضی اوقات در پست شماره 6، گاهی در سمت چپ و گاهی در سمت راست بازی می کنم. مهم ترین نکته این است که بازی می کنم و هر چقدر تعداد بازی ها بیشتر شود، موجب تسریع ارتباط با سایر بازیکنان اطرافم می شود.

گفته می شود برخی بازیکنان بارسلونا در بهترین شرایط جسمانی خود قرار ندارند. دی یونگ از اظهارنظر در این خصوص اجتناب می کند و می گوید:

شاید این تصور شما باشد. من کارم را به نحو احسن در بارسا انجام می دهم و می خواهم به پیشرفتم ادامه دهم. امیدوارم در پایان فصل با مروری بر کل فصل بتوانیم بگوییم شاهد یک فصل فوق العاده بوده ایم.

دی یونگ در خصوص یورو 2020 گفت:

ما در شرایط خوبی قرار داریم. هفته جاری می تواند هفته خوبی باشد. احساس اشتیاق و جاه طلبی را در تیم برای حضور در مسابقات یورو مشاهده می کنید. ما ابتدا باید خودمان را در جایگاه نخست گروه قرار دهیم. بر روی کاغذ ما هنوز فرصت اشتباه کردن داریم، اما نباید به این مسئله حتی فکر کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه بهتر بیرو: نه گل می‌خورد، نه حرف می‌زند

به گزارش "ورزش سه" بیرانوند که با دریافت دو گل عجیب مقابل فولاد بعد از دریافت سوپرگل در  اراک در کانون توجه و انتقاد قرار گرفته بود با نمایش مطمئن مقابل پیکان قدم دیگری در راه بازگشت به شرایط نرمال خود برداشت. 
بیرانوند در این بازی برخلاف دیدار با فولاد آرامش داشت و به نظر می‌رسید کلین‌شیت در دربی هم کمکش کرده تا اعتماد به نفس گذشته‌اش را تا حدودی بازیابد. 
بیرو در همان پنج دقیقه ابتدایی یک شوت خطرناک را از بازیکن پیکان مهار کرد اما در ادامه نیمه نخست به زحمت نیفتاد. 

بیرو در نیمه دوم و ده دقیقه بعد از گل دوم تیمش با واکنش تماشایی مقابل ضربه نهایی آژیر واکنش درخشانی ارائه داد و توپ را از حوالی خط دروازه درآورد و در ادامه نیز عبدالکریم به کمکش آمد تا در ریباند دروازه‌اش باز نشود. 
بیرو لحظاتی بعد نیز با خروج عالی و دفع توپ هم موقعیت حریف را گرفت هم یک ضدحمله را ترتیب داد و و در ادامه مسابقه هم با بالا بازی کردن پرسپولیس به دردسر نیفتاد. 
بیرو با این کلین‌شیت از حیث آرامش و بازگشت به همان شرایط خوب گذشته گام بلندی برداشت و با اینکه ستاره تیمش نبود، اما مطمئن و با اعتماد به نفس کار کرد تا نشان دهد قصد کرده ماجراهای حاشیه‌ساز بعد از جام ملت‌ها را فراموش کند و روی دروازه‌بانی‌اش متمرکز شود. 
بیرو بعد از این بازی هم مصاحبه نکرد تا سر قولش بماند و با در پیش گرفتن این حربه گام‌های بلندتری برای دوری از حواشی بردارد و شرایط را برای خودش سخت نکند.

دیگر خبرها

  • نسخه بهتر بیرو: نه گل می‌خورد، نه حرف می‌زند 
  • باخت گل گهر برابر سپاهان
  • نسخه بهتر بیرو: نه گل می‌خورد، نه حرف می‌زند
  • سیمئونه: از بهانه آوردن خوشم نمی‌آید؛ بارسلونا بهتر بود و به آن‌ها تبریک می‌گویم
  • ژاوی: از وقتی گفتم می‌روم متحول شده‌ایم!
  • ژاوی: بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید تقریبا بی‌نقص بود
  • ناصری: نشد از ۲ برد گذشته دفاع کنیم
  • پرسپولیس باید بهتر از این بازی کند
  • اوزونیدیس: حس نکردم که سپاهان از ما بهتر است
  • ایمان صادقی: دستمان جلوی پرسپولیس خالی بود