Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ دیاباته برای رسیدن به اوج آمادگی با دستور استراماچونی تمرینات ویژه‌ای را انجام می‌دهد.

به گزارش گروه ورشی خبرگزاری برنا؛ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال برای بالا بردن آمار گلزنی تیمش برای مهاجم خارجی آبی پوشان برنامه‌های ویژه‌ای در نظر دارد.

دیاباته پس از پایان مرخصی از روز گذشته طبق خواسته استراماچونی اختصاصی تمرین می‌کند تا برای بازی با نساجی مازندران به اوج آمادگی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که مطرح شده شیخ دیاباته مهاجم خارجی آبی پوشان پایتخت در لیست تیم ملی فوتبال مالی حضور دارد، اما او به تیم ملی مالی دعوت نشده است. دیاباته مهاجم آبی پوشان پایتخت برای حضور در رقابت‌ها زیر نظر مربیان استقلال به صورت اختصاصی تمرین می‌کند تا بتواند برای گلزنی آماده شود. طبق شنیده ها سر مربی آبی‌ها در این باره با مربی بدنساز و خود این بازیکن هم صحبت‌هایی را داشته و به او گفته تا خودش را  به آماده‌ترین فرم بازی در هفته‌های آتی برساند.

بیشتر بخوانید: آزمون: حضور در کافا تجربه بازیکنان جوان را افزایش می‌دهد برگزاری بازی دوستانه تیم ملی زیر 15 سال با منتخب تهران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی تیم ملی تیم ملی فوتبال رقابت سرمربی تیم فوتبال استقلال خبرگزاری برنا استراماچونی شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!

به گزارش ورزش سه، با توجه به محرومیت سیدحسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی گلر جوان این تیم در بازی با تراکتور درون دروازه آبی‌پوشان قرار خواهد گرفت و پس از دوری طولانی مدت از میادین باشگاهی مجدد تجربه حضور در سطح اول فوتبال را خواهد داشت.

آخرین باری که خالدآبادی در یک بازی رسمی باشگاهی به میدان رفت مربوط به نیمه نهایی جام حذفی همراه با هوادار در 4 خرداد 1402 است که در ترکیب اصلی هوادار قرار گرفته بود.

او فصل گذشته 17 بازی برای هوادار انجام داد و 6 کلین شیت هم انجام داد و یکی از پدیده‌های فصل گذشته لیگ برتر بود، خالدآبادی فصل گذشته در دور برگشت مقابل تراکتور به میدان رفت و در ورزشگاه خانگی هوادار نتوانست دروازه این تیم را بسته نگه دارد اما عملکرد خوبی مقابل سرخپوشان تبریز داشت.

این گلر جوان در طول فصل بدون حاشیه خاصی روی نیمکت حضور داشت و منتظر فرصت باقی ماند و در یکی از حساس‌ترین مسابقات استقلال در طول فصل درون دروازه این تیم قرار خواهد گرفت که درخشش او در این مسابقه می‌تواند سرنوشت او را برای سال‌های آینده در باشگاه استقلال یا حتی در نقل و انتقالات هم عوض کند.

این مسابقه اولین حضور رسمی خالدآبادی با پیراهن استقلال خواهد بود و می‌تواند عملکردی مشابه دیگر گلر‌های استقلال مانند وحید طالبلو و سیدحسین حسینی داشته باشد که در تقابل با تیم‌های بزرگ فوتبال ایران پیراهن استقلال را بر تن کردند.

دیگر خبرها

  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • ترکیب رئال و بارسا: ال‌کلاسیکوی داغ با چند سورپرایز