Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:50:53 GMT

رکاب زنی ۳۰۷ کیلومتری برای روبان صورتی 

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۶۶۶۱

رکاب زنی ۳۰۷ کیلومتری برای روبان صورتی 

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از موسسه خیریه بهنام دهش پور، رضا حضرتی، دوچرخه سوار استقامتی و عضو فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران، روز پنج شنبه، ۱۶ آبان ۹۸، مسیر۳۰۷ کیلومتری کرج تا منطقه آزاد انزلی را در کمتر از ۱۲ ساعت به پایان رساند.

حضرتی هدف از ثبت رکورد جدید خود در این مسیر پیمایی را، آگاه سازی درباره بیماری سرطان پستان و همچنین اختصاص عواید برای درمان بیماران مبتلا به سرطان تحت حمایت موسسه خیریه بهنام دهش پور اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکاب زنی کرج تا منطقه آزاد انزلی یکی از برنامه های کمپین آگاه سازی سرطان پستان با شعار چند دقیقه برای یک عمر بود که برای دومین سال متوالی در حال برگزاری است.

در حاشیه این رویداد، ایستگاه های اطلاع رسانی در استان های البرز، قزوین و گیلان برپا شده بود که بسته های آموزشی مرتبط با آموزش خودآزمایی سرطان پستان را در اختیار بانوان قرار می داد. رضا حضرتی نیز برای جلب مشارکت و توجه بیشتر مخاطبان به پیام کمپین، در این ایستگاه ها حضور داشت.

با توجه به فراگیر بودن سرطان پستان در بین بانوان، اطلاع رسانی این موضوع نه تنها به خانم ها، بلکه برای همه اعضای خانواده بسیار مهم است. چرا که نقش بانوان در تحکیم بنیان خانواده بسیار پر رنگ است و ابتلای آنها به سرطان، تاثیرات روانی، اجتماعی و عاطفی زیادی بر دیگر اعضای خانواده خواهد داشت.

از این رو رضا حضرتی در این چالش هیجان انگیز که در قالب رکاب زنی استقامتی انجام داد، بر لزوم آگاهی و پیگیری افراد خانواده در ایجاد عادت خودآزمایی ماهیانه بانوان تاکید کرد و مهمترین هدف خود از این رویداد را حمایت از سلامت بانوان در خانواده ها در مقابل این نوع بیماری عنوان کرد.

رضا حضرتی متولد شهریور ۶۳ است و ده سال است که به صورت نیمه حرفه ای دوچرخه سواری می کند. در این مدت، سفرهای طولانی مدت زیادی داشته است که از جمله آن می توان به رکاب زنی اهواز تا چابهار و رکاب زنی ارومیه تا کرمانشاه اشاره کرد. سبک تخصصی رضا حضرتی، دوچرخه سواری کوهستان کراس کانتی است که در ماده جاده هم فعالیت می کند.

موسسه خیریه بهنام دهش پور، با حمایت مالی شرکت زرین رویا، شاخه محصولات مای لیدی، به عنوان حامی انحصاری و در قالب مسئولیت اجتماعی از سال ۱۳۹۷ پویشی را با عنوان همه با هم به پیش، برای جهانی بدون ترس از سرطان آغاز کرد که در سال ۱۳۹۸، با شعار چند دقیقه برای یک عمر در حال برگزاری است.

آگاه سازی بانوان از سرطان پستان و ترغیب ایشان برای اختصاص زمان منظم ماهیانه برای عادت به خودآزمایی در مقابل آینه، که امکان تشخیص زودهنگام بیماری سرطان پستان را به بانوان می دهد، هدف کمپین چند دقیقه برای یک عمر است.

فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران، هیئت دوچرخه سواری استان تهران و سازمان منطقه آزاد انزلی از برگزاری این رویداد حمایت کردند.

علاقمندان برای آگاهی بیشتر از برنامه های کمپین چند دقیقه از یک عمر می توانند به وب سایت hamebaham‪.net مراجعه کنند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4770520

منبع: مهر

کلیدواژه: دوچرخه سواری موسسه خیریه بهنام دهش پور تور دوچرخه سواری گروه خودروسازی سایپا همراه اول تورگردشگری گردشگری جاذبه گردشگری صنعت خودروسازی ایران کیش اپلیکیشن آپ اپلیکیشن پات دکوراسیون منزل علی بابا بانک ملی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه سواری بیشاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.
عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.
مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • تشخیص زودهنگام سرطان پستان با بیوسنسور ایرانی