Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر جواد آقازاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان ۳۰۰ تختخواب مربوط به بیمارستان خصوصی میلاد ارومیه و بقیه مربوط به فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) و کلینیک ویژه و مرکز درمان سرطان میاندوآب است.

وی اضافه کرد: با اضافه شدن این تعداد تخت به جمع تخت‌های بیمارستانی آذربایجان غربی، این شاخص مهم درمانی در استان به ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ تخت به ازای هر یکهزار نفر می رسد.

وی بیان کرد: در حال حاضر متوسط کشوری سرانه تخت‌ بیمارستانی ۱.۶ به ازای هر یکهزار نفر است که به طور قطع به زودی به این رقم خواهیم رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در آینده نزدیک نیز بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی فوق تخصصی زنان ارومیه راه‌اندازی می شود که با تحقق آن از متوسط کشوری بالاتر خواهیم رفت.

آذربایجان‌غربی تا چند سال قبل در رده‌های پایینی از شاخص تخت بیمارستانی قرار داشت ولی با راه‌اندازی پی در پی چندین بیمارستان که از اعتبارات دولت تدبیر و امید احداث شد، این رقم به سرعت رشد داشته است.

در پاییز سال گذشته نیز فاز توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه، بیمارستان امام خمینی (ره) خوی، کلینیک تدبیر ارومیه و برخی دیگر از طرح‌های بیمارستانی با حضور دکتر «حسن روحانی» رییس جمهوری اسلامی ایران به بهره‌برداری رسید.

قرار است بیمارستان آیت‌الله خویی این شهر نیز در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی اسحاق جهانگیری بیمارستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اسحاق جهانگیری بیمارستان آذربایجان غربی اسحاق جهانگیری بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات توسعه شبکه گاز رسانی در خیابان لطفی واقع در روستای قره حسنلوی روضه چای، جریان گاز  مشترکان واقع در خیابان لطفی و کوچه‌های منشعب از ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه به مدت ۸ ساعت قطع شده است.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.

پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • قطعی گاز در ارومیه
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی