Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@10:30:45 GMT

جو بایدن: اسرائیل حق دارد از خودش دفاع کند!

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۶۸۰۷

جو بایدن: اسرائیل حق دارد از خودش دفاع کند!

 جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و رقیب ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور بامداد چهارشنبه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه را دفاع از خود تعبیر خوانده و از آن حمایت کرد.

بایدن در صفحه شخصی خود در توئیتر مدعی شد: «اسرائیل حق دارد از خودش در برابر تهدید‌های تروریستی دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل تحمل نیست که شهروندان اسرائیلی زندگی‌شان را در هراس دائمی از حملات راکتی بگذرانند. به همین دلیل است که دولت ما تا این حد حامی سرسخت سامانه نجات‌بخش گنبد آهنین بودند.»

جنگنده‌های رژیم صهونیستی بامداد روز سه‌شنبه با تجاوز به محله الشجاعیه در شرق نوار غزه و گلوله باران خانه‌های مردم، بهاء سلیم ابو العطا یکی از فرماندهان سرایاالقدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) را به همراه همسرش به شهادت رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی مسئولیت این عملیات ترور را برعهده گرفت و اعلام کرد: در عملیات مشترک ارتش و امنیت عمومی اسرائیل، ساختمانی را که در آن یکی از فرماندهان جهاد اسلامی با نام بهاء ابو العطا حضور داشت هدف قرار دادیم.

خزانه داری آمریکا نیز دو ماه پیش این فرمانده را به علت نقش بارزش در مقابله با تروریسم و اشغالگران صهیونیست و تجاوزاتی که علیه مردم و مقدسات فلسطینی‌ها روا می‌کنند، در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

در پی عملیات ترور رژیم صهیونیستی علیه یکی از رهبران مقاومت، رزمندگان فلسطینی نیز مناطق مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو را هدف حمله موشکی قرار دادند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جو بایدن اسرائیل توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام طالبان: اقدام ایران علیه اسرائیل دفاع مشروع بود

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «مولوی عبدالکبیر» معاون سیاسی حکومت سرپرست افغانستان صبح امروز با سیدحسن مرتضوی معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل و هیات دیپلماتیک همراه وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مولوی عبدالکبیر در این دیدار با اشاره به اقدام تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به خلاف آنچه تلاش می‌شود که در رسانه‌ها القا کنند، اقدام ایران یک دفاع مشروع بود و نه یک حمله به رژیم صهیونیستی.

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: کشورهای مسلمان باید تلاش کنند تا در حرکتی جمعی برای متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، اقدام عملی انجام دهند.

در ابتدای این دیدار سیدحسن مرتضوی از موضع حکومت سرپرست افغانستان در قبال اقدام تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی قدردانی کرد و این موضع شفاف و روشن افغانستان را باعث دلگرمی امت اسلامی دانست.
حکومت سرپرستی افغانستان روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای در حمایت از اقدام جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی، این اقدام را «مشروع» دانسته و از جامعه جهانی درخواست کرده بود که مانع اقدامات جنایتکارانه این رژیم در غزه شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه ای، آغاز عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل را در پی انتقام از تل آویو در حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت هفت تن از مستشاران و افسران نظامی تهران در دمشق اعلام کرد.
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

دیگر خبرها

  • فلسطین: برای جلوگیری از گرسنگی مردم غزه باید اسرائیل را تحت فشار قرار داد
  • بایدن این بار در زادگاهش با معترضان جنگ غزه مواجه شد
  • برای ارسال کمک‌ها به غزه به آتش‌بس فوری نیاز داریم
  • همراهی اردن با رژیم صهیونیستی «اشتباه استراتژیک» بود
  • مولوی عبدالکبیر: اقدام ایران علیه اسرائیل «دفاع مشروع» بود
  • وزیر دفاع پاکستان: هر اقدامی از سوی اسرائیل علیه ایران به زیان جدی برای این رژیم خواهد انجامید
  • مقام طالبان: اقدام ایران علیه اسرائیل دفاع مشروع بود
  • نقد کارشناسان آمریکایی و صهیونیستی به ضعف بایدن در قبال ایران
  • بایدن اقدام تنبیهی ایران علیه اسرائیل را زنده تماشا می‌کرد
  • عملیات حزب‌الله علیه تیپ «گولانی» ارتش اسرائیل