Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون العربیه، محمود الهباشی، مشاور محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ترور بهاء ابوالعطاء، یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به دست رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کرده و گفت حملات گسترده این رژیم به نوار غزه، حمله به تلاش‌ها برای وحدت ملی در فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود الهباشی گفت: «آنکه تجاوز را آغاز کرد اسرائیل بود و آنکه می‌تواند این تجاوز را به پایان برساند هم اسرائیل است، اسرائل تلاش‌ها برای رسیدن به وحدت ملی در فلسطین را نشانه رفت. هم زمان بنیامین نتانیاهو و باند نزدیک به او که بر اسرائیل حکمرانی می‌کنند در پی آنند تا از این تجاوز بهره برداری سیاسی کنند.»

مشاور محمود عباس ادامه داد: «با این شرایط کسی نمی‌داند شرایط به کدام سو می‌رود، به ویژه اینکه تجاوزات اسرائیل به نوار غزه همچنان ادامه دارد و هواپیماهایش مثل کلاغ در آسمان نوار غزه گشت زنی می‌کنند و شهروندان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند.»

مشاور رئیس تشکیلات خودگردان تاکید کرد: «حتی هدف قرار دادن شهید بهاء ابوالعطاء نیز هدف قرار دادن شهروند فلسطینی است. فلسطین ارتشی ندارد و همه فلسطینیان غیر نظامی به شمار می‌آیند، اسرائیل در حمله به نوار غزه یک آپارتمان مسکونی را هدف قرار داد، اگر این اتفاق برعکس رخ می‌داد، یعنی یک آپارتمان مسکونی در اسرائیل هدف قرار می‌گرفت دنیا به واکنش بر می‌خاست، اما وقتی شهروندی فلسطینی هدف قرار می‌گیرد، یک واحد مسکونی فلسطینی که کودکان و زنان در آن به سر می‌برند هدف قرار می‌گیرد صدایی از کسی شنیده نمی‌شود. اسرائیل آغازگر این تجاوز بود و مسئول تمامی اتفاقاتی است که در این مسیر رخ خواهد داد.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی محور مقاومت تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد

به نقل از شبکه الجزیره، با انتخاب نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین، دولت نوزدهم در فلسطین آغاز به کار کرد.

«محمد مصطفی» امروز پنجشنبه به عنوان نخست وزیر جدید دولت تشکیلات خودگردان فلسطین انتخاب شد.

مصطفی پس از این انتصاب، ترکیب وزرا کابینه تشکیلات خودگردان را که شامل ۲۲ وزیر بود، به «محمود عباس» رییس تشکیلات خودگردان ارائه کرد.

محمد مصطفی نخست وزیر جدید فلسطین، قرار است سمت وزیر خارجه این تشکیلات را نیز بر عهده داشته باشد.

محمود عباس ضمن ابراز اعتماد به کابینه پیشنهادی از سوی مصطفی، با صدور فرمانی تصویب تشکیل دولت جدید فلسطین را اعلام کرد.

محمد مصطفی اواخر اسفند از سوی محمود عباس مامور تشکیل کابینه فلسطین شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم
  • نخست‌ وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • آنروا: اسرائیل مانع کمک‌رسانی به شمال غزه می شود
  • تظاهرات حامیان فلسطین در اردن، مغرب و کرانه باختری
  • شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • جزییات مذاکرات تل آویو و مقاومت فلسطین
  • جزییات مذاکرات تل آویو و مقاومت فلسطین به روایت منبع آگاه
  • برلین ‌بار دیگر نسبت‌ به تجاوز نظامی اسرائیل به رفح هشدار داد
  • الحوثی:آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل طراح تجاوز به یمن بودند