Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -مهدی ترابی که به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده است گفته می‌شود از ناحیه کمر مصدوم است.

در حالی که از روز یکشنبه(۱۹ آبان) اردوی تیم ملی فوتبال برای بازی مقابل عراق زیر نظر ویلموتس و سایر اعضای کادر فنی شروع شده، عصر یکشنبه مشخص شد که احسان حاج‌صفی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند ملی‌پوشان را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، کادر فنی تیم ملی بلافاصله از مهدی ترابی برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد

مهدی ترابی هم که به جای احسان حاج صفی مصدوم، به اردوی تیم ملی دعوت و یکشنبه شب گذشته به اردوی شاگردان ویلموتس اضافه شد، در آخرین حضورش در تمرین پرسپولیس از ناحیه کمر درد داشت.

با این وجود مشکل این بازیکن جدی نیست و مشکلی برای همراهی تیم ملی ایران مقابل عراق ندارد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: عراق گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ذوب: آخر فصل آزاد می‌شوم

به گزارش ورزش سه، محمدحسین اسلامی بازیکن جوان تیم ذوب آهن در جریان دیدار مقابل تراکتور، آن هم در روز تولدش، بسیار روز خوبی داشت و موفق شد ۲ گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند. او درباره این پیروزی پرگل گفت: خدا را شکر توانستم در این بازی گل بزنم و بازی را هم ببریم. شرایط تیمی ما خوب بود و انتظار داشتیم بازی را ببریم تا از این وضعیت خارج شویم اما به زدن ۴ گل مقابل تراکتور فکر نمی‌کردیم. با این حال شرایط خوب بود و ۴ گله بردیم.

این بازیکن جوان که پیش‌تر به تیم ملی هم دعوت شده بود، به غیبتش در لیست بازیکنان تیم ملی در اردوی فروردین ماه اشاره کرد و تاکید کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا دعوت شوم و از اینجا به بعد با نظر آقای قلعه نویی است و هر چه کادرفنی صلاح بداند عملی می‌شود. انشاالله که دعوت شوم.

وی در پایان درباره وضعیت قراردادی‌اش با ذوب آهن توضیح داد: من قراردادم در پایان فصل تمام است ولی زود است؛ همان آخر فصل درباره آن تصمیم خواهم گرفت.

دیگر خبرها

  • دعوت ۳۹بازیکن به تیم‌ملی والیبال بدون سرمربی!
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شدند/ غفور در لیست پائز
  • دعوت ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/تمرینات اختصاصی در آزادی
  • دعوت ستاره قطری پرسپولیس از قاری قرآن نوجوان
  • نقشه ویژه ژاوی برای پاریس: حمله با ستاره محبوب
  • ستاره‌های پرسپولیس و همدردی با زنوزی (عکس)
  • اعتراض مهدی ترابی به تعویض! / ستاره‌های پرسپولیس شاکی شدند
  • ستاره ذوب: آخر فصل آزاد می‌شوم
  • اعتراض ستاره‌های پرسپولیس به تعویض!