Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:21:21 GMT

نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهد گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۶۹۸۶

نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهد گشایش یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: صنعت ساختمان تاثیرات زیادی در بسیاری از شاخصهای اقتصادی به ویژه اشتغال دارد بنابراین پویایی این صنعت می‌تواند در کاهش بیکاری موثر واقع شود.

احمد یزدان‌پناه افزود: طی چند سال اخیر صاحبان صنایع داخلی پیشرفت قابل توجهی در عرصه صنعت ساختمان به ویژه در حوزه تاسیسات داخلی آن داشته‌اند و می توان ادعا کرد افزون بر ۹۰ درصد تاسیسات مورد نیاز در ساختمان‌سازی ایران هم‌اینک قابل تامین از داخل کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رشد توانمندیهای داخلی در عرصه تاسیسات داخلی ساختمان بطور کامل در نمایشگاه مشهد مشهود است. بر همین اساس باید فرهنگ استفاده از محصولات ایرانی در تامین تاسیسات و دکوراسیون داخلی به منظور رونق تولید ترویج یابد.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: این معاوت در همین چارچوب و در گام نخست در قالب صدور شیوه‌نامه‌ای استفاده از محصولات داخلی را در حوزه تاسیسات برای همه دستگاههای اجرایی اجباری خواهد کرد.

"بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و تاسیسات" در گستره‌ ۱۴ هزارمترمربع با حضور افزون بر ۱۲۰ شرکت داخلی و نمایندگی شرکتهای خارجی برپا شده است.

مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه محصولات خود را در زمینه کاشی و سرامیک، شیرآلات بهداشتی، در و پنجره، آسانسور، تاسیسات ساختمان و صنایع وابسته ارایه کرده‌اند.

نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات در مشهد تا ۲۴ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای علاقه‌مندان است.

برچسب‌ها مشهد استانداری خراسان رضوی نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد استانداری خراسان رضوی نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اشتغال زایی مشهد استانداری خراسان رضوی نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: چهار سد طرق، کارده، ارداک و دوستی تامین کننده آب شهر مشهد هستند.

 محمدعلی نعمت نژاد افزود: اکنون مخازن سد دوستی فقط پنج درصد، سد طرق ۱۳ درصد، کارده ۱۵ درصد و سد ارداک ۲۰ درصد آب دارد و طبق پیش بینی‌ها در تابستان آب سد‌ها را نخواهیم داشت.

مدیر عامل آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: به طور متوسط هم اکنون مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است که این رقم در تابستان به ۱۳ هزار و ۲۰۰ لیتر بر ثانیه می‌رسد.

به گفته وی، برای تامین ۶ هزار و ۵۰ لیتر کسری آب در مشهد از هم اکنون با همکاری شرکت آبفا مشهد، ۱۶ طرح تامین آب را برنامه ریزی کرده ایم.

نعمت نژاد افزود: ۴۴ هزار میلیارد ریال بودجه برای اجرای این طرح‌ها تصویب و ابلاغ شده و امیدواریم طبق برنامه زمان بندی شده طرح‌ها را به سرانجام برسانیم.

وی گفت: تامین کسری آب از طریق چاه‌های آب شخصی و مجموعه‌های دولتی انجام می‌شود، چنانچه پارسال نیز کمبود پیک مصرف آب اینگونه تامین شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی افزود: لازم است آب چاه‌ها به شبکه آب شرب مشهد وصل شود که این موضوع همراهی دستگاه‌ها در تامین کسری آب مشهد در پیک تابستان را می‌طلبد.

وی گفت: برای تامین آب شرب تابستانی سایر شهر‌های استان خراسان رضوی، مجوز حفر ۱۳۰ حلقه صادر شده است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است