Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از اجرای مرحله‌ی دوم طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از محل اجرای نیات وقف و خیران در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت‌الاسلام رضا حدادی با اشاره به اجرای طرح آزادسازی زندانیان جراید غیرعمد گفت: «به مناسبت ۱۷ ربیع‌الاول، سالروز میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و هفته وحدت مرحله‌ی دوم این طرح توسط سازمان اوقاف در سراسر کشور برگزار می‌شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در قالب این طرح با جمع‌آوری مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات بلامانع طرح افق، متولیان موقوفات و خیران، مقدمات آزادسازی ۱۰ نفر از مددجویان زندان استان با اجرای این حرکت خیرخواهانه انجام می‌شود».

حدادی بیان کرد: «با برگزاری مرحله‌ی اول این طرح هم‌زمان با عید غدیر وسیله‌ی آزادی پنج زندانی زندان مرکز کرمان و بافت فراهم شد».

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان کرمان یکی از اقدامات اجرایی این اداره در حوزه‌ی مشکلات اجتماعی را راه‌اندازی دفاتر طرح افق در اماکن متبرکه

بیان کرد و گفت: «تاکنون ۲۲ دفتر طرح افق در بقاع متبرکه استان راه‌اندازی شده که این مراکز در حوزه‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی به مردم خدمات می‌دهند».

وی ادامه داد: «آسیب‌‌شناسی، دستگیری، کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و حمایت از نیازمندانی که از هیچ پوشش حمایتی بهره‌مند نیستند، ازجمله اهداف تأسیس مراکز طرح افق در اماکن متبرکه است». /

 

بیشتر بخوانید: همایش بزرگداشت امامزادگان شاخص استان کرمان برگزار می‌شود طرح اعزام زائران حرم حسینی به عتبات عالیات کلید خورد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان اوقاف و امور خیریه درآمد فرهنگی و اجتماعی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت مشتریان و کارکنان بانک مسکن

امتداد - همزمان با ماه پر فضیلت و برکت رمضان و در آستانه ولادت با سعادت کریم اهل بیت (ع)، 3 نفر دیگر از زندانیان جرایم غیر عمد به همت و یاری مشتریان عزیز و همکاران خیّر بانک مسکن به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی توسط بانک مسکن، هر ماهه با مشارکت مالی مشتریان و همکاران خیّر، تعدادی از زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد در سراسر کشور آزاد می شوند.

در تداوم این اقدام خیرخواهانه و همزمان با ماه مبارک رمضان، تعداد ۳ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد به آغوش خانواده پیوستند.

از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۷۹ نفر از زندانیان نیازمند با مشارکت مشتریان و همکاران بانک مسکن آزاد شده‌اند.

بانک مسکن علاوه بر کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، در بخش‌های دیگر مسئولیت اجتماعی از جمله ساخت مدارس در مناطق محروم کشور، حمایت از آسیب دیدگان بلایای طبیعی، پرداخت تسهیلات ازدواج، کمک به تکمیل و تجهیز بیمارستان، تجهیز اماکن ورزشی، تهیه و توزیع اقلام آموزشی و … نیز فعالیت دارد.

شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۵۲۲۲۲۲۲۲۲ آماده دریافت کمک‌های هم‌میهنان عزیز در این زمینه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آزادی هفت زندانی جرائم غیرعمد به همت خیرین بافقی
  • گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت مشتریان و کارکنان بانک مسکن
  • اجرای طرح آرامش بهاری در قریب به ۷۰ بقعه متبرکه کرمان
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  • ۴ زندانی جرایم غیر عمد همزمان با میلاد کریم اهل‌بیت (ع) آزاد شدند
  • ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • محکومان جرایم غیرعمد در شادگان توسط یک ناشناس آزاد شدند
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند