Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هادی غفاری» در گفت‌وگو با «تابناک» درباره اختلاف‌های ایجاد شده در جریان اصلاحات به خصوص میان شورای عالی سیاستگذاری و حزب کارگزاران اظهار کرد: این‌گونه اختلافات و بیان انتقادات در آستانه هرگونه انتخاباتی از جمله انتخابات مجلس، امری طبیعی است.
اینکه برخی از دوستان، انتقاداتی را از عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان مطرح می‌کنند، به واقع باتوجه به اظهارات و مطالبات مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این‌رو، از دوستان انتظار می‌رود که سعه صدر بیشتری داشته باشند.
وی درباره عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تأکید کرد: من معتقدم اصلاح‌طلبان در مقطع فعلی باید رویکرد گذشته خود یعنی اتخاذ نظر جمعی براساس تصمیم شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان را در دستور کار خود قرار دهند.
هادی غفاری گفت: به نظر من، حق آن بود که به‌جای شورای عالی سیاستگذاری که یک نظام پدرسالاری جدیدی بود، ما به تقویت شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان می‌پرداختیم، اهدافمان بهتر و زودتر محقق می‌شد.
غفاری اظهار کرد: اگر روند تصمیمات شورای هماهنگی در بدنه اصلاح‌طلبی حاکم شود، به طور حتم از اینکه عده‌ای پدرخوانده یا پدرسالار جریان اصلاحات شوند، بهتر است. 2323 کد خبر 1319754

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: روزنامه کیهان اصلاح طلبان باشگاه پرسپولیس حسن روحانی ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی اسرائیل تیم ملی فوتبال ایران آلودگی هوا باشگاه استقلال خبرآنلاین دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه فوری شورای عالی امنیت ملی ایران؟

به گزارش همشهری آنلاین گزارش برخی منابع خبری در منطقه درباره تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی ایران کذب است.

کد خبر 845457 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • تشکیل جلسه فوری شورای عالی امنیت ملی ایران؟
  • شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟
  • حکمرانی در سلامت باید با حضور ذی‌نفعان طراحی شود/ سیاستگذاری با حضور متخصصان صورت می‌گیرد
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 
  • اصلاح حکمرانی آموزشی بر پایه دانش و اخلاق
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد