Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@02:43:02 GMT

توزیع ۵۸ سری جهیزیه بین زوج‌های مسجدی لرستان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۷۲۳۶

توزیع ۵۸ سری جهیزیه بین زوج‌های مسجدی لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل تبلیغات اسلامی از اعطای ۵۸ سری جهیزیه به زوج‌های مسجدی لرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین در گفت‌وگو با ایسنا، از اعطای جهیزیه به زوج‌های مسجدی لرستان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته و امسال با کمک بنیاد برکت و سازمان تبلیغات اسلامی ۵۸ سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم ضروری تهیه و به زوج‌های جوان تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این طرح زوج‌های جوان مسجدی توسط روحانیون مستقر شناسایی و برای دریافت جهیزیه به اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان معرفی شدند.

مهدوی‌امین با اشاره به این‌که در این طرح ۲۳ سری جهیزیه طی سال گذشته توزیع شده است، عنوان کرد: امسال نیز ۳۵ سری جهیزیه بین زوج‌های مسجدی لرستان توزیع شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اجرای طرح «هرمسجد یک جهیزیه» با همکاری بنیاد برکت در استان، عنوان کرد: لرستان نخستین استان کشور در اجرای طرح «هر مسجد، یک جهیزیه» با همکاری بنیاد برکت است.

وی ادامه داد: جهیزیه‌های تهیه شده در قالب این طرح در سطح استان و در بین شهرستان‌های مختلف توزیع می‌شود.

مهدوی‌امین با بیان این‌که ۱۶۸۰ مسجد در لرستان وجود دارد که ظرفیت عظیمی برای انجام اقدامات خِیر است، تصریح کرد: حتی اگر ظرفیت نیمی از این مساجد به کار گرفته شود تحول عظیمی در حوزه تهیه جهیزیه زوج‌های با بضاعت مالی پایین رخ می‌دهد و ازدواج جوانان را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهیزیه نوعروسان سازمان تبليغات بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله عبادی در نشست با جامعه قرآنی گفت: برای جامعه بشری انعکاس مسئله مهم است و باید در انواع مسائل جهت تبلیغات گام برداریم و واقعیت را به صورت باور منعکس کنیم.

وی افزود: باید حضور مبلغان در روستا‌ها و مساجد پررنگ شود، زیرا حضور آنها از اهمیت بالایی برخورداراست.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه استعمارگران سال هاست که بدترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند و در تبلیغات خود حرف از حقوق بشر میزنند گفت: تبلیغات دشمن قوی است و باید در جهت آگاه سازی و تبلیغات به شیوه درست عمل کنیم، زیرا فرزندان ما تحت تاثیر آنها هستند و این جای نگرانی دارد.
آیت الله عبادی افزود: انقلاب اسلامی از هر سو مورد تهاجم داخلی و خارجی است و هر چند جمهوری اسلامی سالم‌ترین انتخابات را برگزار می‌کند، اما همچنان عده خاصی برگ انحرافی به صندوق می‌اندازند و تحت تاثیرتبلغیات غلط دشمن قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه به سخن حاج قاسم در خصوص اینکه جمهوری اسلامی حرم است گفت: اگر این حرم آسیب ببیند همه چیز آسیب می‌بیند و اکنون هسته‌های مقا‌ومت به برکت جمهوری اسلامی می‌توانند از خود دفاع کنند.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • اهدای ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد