Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد ترکمانه گفت: مسجد احسان طرح محوری دیگر ما است در این طرح تمام خدمات بنیاد در حوزه سلامت و درمان ناباروی در مناطق محروم و ارائه خدمات دورا پزشکی با محوریت مسجد در سراسر کشور ارائه می‌شود. در این طرح در تلاشیم خدمات اجتماعی را وارد مسجد می‌کنیم و سعی می‌کنیم مسجد را به سمت مسجد تراز اول انقلاب اسلامی پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 08:31 - 22 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۲۹۶

محمد ترکمانه، مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره طرح‌های محرومیت زدایی بنیاد احسان گفت: بنیاد احسان بر پایه ارائه خدمات اجتماعی به مردم مستضعف در مناطق محروم پایه گذاری شده است.

ترکمانه در ادامه بیان کرد: در بنیاد احسان در حوزه‌های مختلفی از جمله در حوزه سلامت، آموزش، کودکان بازمانده از تحصیل، خانواده و آسیب‌های مرتبط با خانواده و حوزه‌های مرتبط با نوآوری‌های اجتماعی خدمات ارائه می‌کنیم.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در ادامه بیان کرد: امسال در برنامه مشق احسان ۲۵۰ هزار بسته لوازم التحریر در مناطق محروم با همکاری ۵۰۰ گروه جهادی در سراسر کشور توزیع شد.

ترکمانه افزود: در این طرح ۱۸ میلیارد کمک جمع آوری شد که از این میزان ۴ میلیارد کمک مردمی بود.

مدیر عامل بنیاد احسان گفت: در بنیاد احسان خدمات متنوع دیگری هم داریم که در قالب پویش مردمی ارائه می‌کنیم که هدفمان از این طرح‌ها این است که با همکاری بنیاد احسان و ستاد اجرایی کمک مردم دو برابر می‌شود.

ترکمانه در ادامه بیان کرد: در گذشته پویش لیگ احسان را نیز داشتیم که در آن طرح لوازم ورزشی به مناطق محروم اهدا می‌شود و خانه‌های ورزشی در مناطق روستایی در این طرح احداث شد.

مدیر عامل بنیاد احسان در ادامه بیان کرد: قبل از این پویش؛ پویش چرخ زندگی بود که در آن ۳ هزار ویلچر به معولین و افراد مسن اهدا شد که همچنان هم ادامه دارد و مردم می‌توانند کمک‌های خود را به مردم اهدا کنند.

بیشتر بخوانید: دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام برای بسیج امکانات به منظور خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان

ترکمانه افزود: مسجد احسان طرح محوری دیگر ما است در این طرح تمام خدمات بنیاد در حوزه سلامت و درمان ناباروی در مناطق محروم و ارائه خدمات دورا پزشکی با محوریت مسجد در سراسر کشور ارائه می‌شود. در این طرح در تلاشیم خدمات اجتماعی را وارد مسجد می‌کنیم و سعی می‌کنیم مسجد را به سمت مسجد تراز اول انقلاب اسلامی پیش ببریم.

مدیر عامل بنیاد احسان در ادامه بیان کرد: طرح دیگر ما این است که نوآوری اجتماعی متمرکز بر سرمایه گذاری و ایجاد نقش صندوق خطر پذیر برای استارتاپ‌ها و نوآفرین‌ها اجتماعی فراهم شود. فعالین این حوزه در مسجد و در مناطق محروم خدمات رسانی می‌کنند و اگر نیاز به سرمایه گذاری و مشاوره داشته باشند به آن‌ها ارائه می‌دهیم و آن‌ها را حمایت می‌کنیم.

ترکمانه افزود: در نوآوری اجتماعی حوزه جدیدی به وجود آورده ایم که این طرح با همین مسجد احسان شروع شد که هم اکنون در ۲۱ مسجد در قم و ۸ مسجد در سیستان و بلوچستان در حال اجرا است و بالای ۶۰۰ مسجد نیز شناسایی شدند که به مرور ذیل این طرح قرار می‌گیرند.

براساس گزارش میزان، بنیاد برکت احسان یک بنیاد اجتماعی وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام است که برای ورود به حوزه‌های اجتماعی شکل گرفته است و اساس کار مبنی بر این است که کار به دست مردم انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترکمانه بنیاد احسان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اعلام اینکه چند فرد ناشناس اقدام به خرید کالا از فروشندگان لوازم و تأسیسات ساختمانی و مغازه‌های فروش لوازم خانگی با چک صیادی کرده اند، اما پس از مراجعه به بانک متوجه می‌شوند که حساب صاحبان چک خالی و به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده است.


سرهنگ حسین ترکیان افزود: با تحقیقات انجام شده مشخص شد اعضای یک باند کلاهبردار ابتدا افراد معتاد و کارتن خواب را شناسایی و پس از رسیدگی به وضعیت ظاهری آنها اقدام به ثبت شرکت و اخذ جواز کسب و سیم کارت به نام این افراد کرد و سپس با مراجعه به بانک و ارائه مدارک هویتی آنها دسته چک بانکی را دریافت و با این دسته چک‌های بدون پشتوانه اقدام به خرید کالا از فروشگاه‌های لوازم ساختمانی و لوازم خانگی کرده و با این شیوه از آنان کلاهبرداری می‌کردند.


او گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و رصد افراد معتاد که صاحبان اصلی چک‌های صیادی بودند را شناسایی و دستگیر کردند و با اعترافات آنها هویت متهمان اصلی پرونده را به‌دست آوردند.


سرهنگ ترکیان افزود: در چند عملیات جداگانه سه نفر از اعضای این باند را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند و در ادامه متهم ردیف چهارم و از اعضای اصلی باند که در زمینه خرید و فروش چک‌های بانکی بدون پشتوانه و شناسایی افراد کارتن خواب فعالیت داشت و به صورت مخفیانه زندگی می‌کرد، در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.


او با بیان اینکه متهمان از ۸ فروشنده تجهیزات ساختمانی و لوازم خانگی بیش از ۲۸ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند گفت: با اعترافات صریح متهمان به بزه ارتکابی خود این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • خسارت سیل به منازل مسکونی و مزارع بخش محروم لوداب
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توزیع ۴۸ هزار افطاری متبرک در مناطق کم برخوردار در مشهد
  • توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت