Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@08:40:22 GMT

بیماران قلبی و تنفسی در منزل بمانند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۷۳۱۲

بیماران قلبی و تنفسی در منزل بمانند

کولیوند گفت:به دلیل آلودگی هوا بیماران قلبی، تنفسی و کودکان از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری نمایند.

«پیر حسین کولیوند» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص آمادگی اورژانس کشور در خصوص آلودگی هوا گفت: به مردم توصیه می کنم تا به اندازه کافی آب بنوشید چرا که با شستشوی دستگاه گوارش و رفع عطش و خشکی دهان اثرات ناشی از آلودگی هوا کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اورژانس کشور افزود: بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ بیمار تنفسی و قلبی به دلیل آلودگی هوا به اورژانس کشور مراجعه کرده اند و با آلودگی هوا به مراکز درمانی و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی اعلام آماده باش شده است.

 

وی افزود: در خصوص افزایش مراجعات بیماران تنفسی و قلبی، توصیه به استقرار اتوبوس آمبولانس و آمبولانس اورژانس در میادین و خیابان‌های اصلی شهرهای درگیر، رصد و پایش لحظه‌ای سایت های هواشناسی معتبر داخلی و خارجی و رصد پایش لحظه‌ای شاخص‌های آلودگی و پایش لحظه‌ای مراجعه تنفسی و قلبی با کمک سامانه MCMC، از جمله اقدامات مهم مرکز هدایت و عملیات بحران وزارت بهداشت در مواجهه با هوای آلوده است.

 

کولیوند با توصیه به بیماران قلبی و تنفسی و مبتلایان به آسم برای عدم فعالیت در فضاهای باز فعالیت گفت: بهتر است بیماران تا حد امکان از حضور در سطح شهر خودداری کرده و در منزل استراحت کنند. ماندن در ترافیک و استنشاق هوای آلوده سرعت ابتلا به آسم را در کودکان افزایش می‌دهد، به شهروندان عزیز توصیه می‌شود حتی‌المقدور کودکان را در منزل نگه دارند و درها و پنجره‌ها را بسته نگاه دارند.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد رفسنجان خبرگزاری شبستان استان بوشهر مسجد کانون های مساجد خدمات اورژانس اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر سید جمال حسینی اظهار کرد: در پی گزارش شهروندان در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه ظهر امروز مبنی بر انفجار منزل مسکونی در طبقه سوم یک منزل مسکونی واقع در شهرک کوثر بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۴، ۵ و۷ اعزام شده و در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در این انفجار طبقه سوم یک باب منزل مسکونی تخریب و خسارت‌های قابل توجهی به تجهیزات منزل و یک دستگاه خودرو پراید وارد شد.

حسینی تصریح کرد: این حادثه ۵ مصدوم بر جای گذاشت که حال دو نفر وخیم است که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی یادآور شد: آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل، در حال علت یابی دقیق حادثه هستند.

کد خبر 6076839

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از حجم پا تشخیص می‌دهد
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق حجم پا تشخیص می‌دهد
  • آموزش در خصوص احیای «قلبی - ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود
  • رسوایی جدید «نتانیاهو» / فرار به پناهگاه میلیاردر صهیونیست
  • فرار نتانیاهو به پناهگاه پیشرفته ضدموشکی میلیاردر صهیونیست
  • افزایش ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر
  • عفونت های تنفسی و موارد بستری در بوشهر افزایش یافت
  • انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • افزایش بیماران عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر