Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جلسه کارگروه استانی هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا دیروز در اداره کل مدیریت بحران استانداری اصفهان تشکیل و با توجه به پیش بینی و اعلام اداره کل هواشناسی و اطلاعات مرکز پایش کیفیت هوای استان مستقر در اداره کل حفاظت محیط زیست و نظرات تخصصی مرکز بهداشت استان موارد زیر از سوی اعضای حاضر مصوب گردید:

۱- مقرر شد که روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۸ فعالیت‌های ورزشی دانش آموزان و مهد‌های کودک در فضای بسته انجام شود و ادارات کل آموزش و پرورش، بهریستی و صدا و سیمای مرکز استان موظف به اطلاع رسانی در این زمینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۲-- کنترل محدوده طرح ترافیک و تشدید برخورد با خودرو‌های دودزا و فاقد برگه معاینه فنی خودرو توسط پلیس راهور و اعمال قانون در محدوده طرح ترافیک زوج و فرد در اصفهان با دقت و شدت بیشتری انجام گردد.

۳- اداره کل ورزش و جوانان استان برای اعمال محدودیت ورزش‌های همگانی و کوهنوردی در ساعات صبح روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه برنامه ریزی و اطلاع‌رسانی لازم به عمل آورد.

۴-شهرداری اصفهان برای کاهش استفاده از خودرو‌های شخصی با تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر و ارائه خدمات مناسب به شهروندان اقدام نماید.

۵- سازمان صنعت و معدن و تجارت با هماهنگی حفاظت محیط زیست استان نسبت به محدود کردن فعالیت صنایع آلاینده در نقاطی که در محدوده برنامه جامع کنترل کیفی هوای اصفهان قرار دارد اقدام کند.

۶- مرکز بهداشت استان نسبت به آگاهی رسانی عمومی و اعلام توصیه‌های بهداشتی لازم بویژه به گروه‌های حساس و آسیب پذیر را اقدام کند.

۷-اداره کل حفاظت محیط زیست استان بر فعالیت واحد‌های صنعتی محدوده برنامه جامع کاهش آلودگی هوا نظارت و کنترل مستمر اعمال کند.

۸- محدودیت فعالیت‌های ورزشی برای شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش: زرین شهر، باغ بهادران، فولاد شهر، فلاورجان، پیربکران، مبارکه.

انتهای پیام/م

 

اطلاعیه شماره ۱ کارگروه استانی شرایط اضطرار آلودگی هوای کلانشهر اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس، لینکی برای ثبت ‌نام در تذکرکشف حجاب ارسال نکرده ‌است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مرکز اطلاع رسانی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: لینک های منتشره برای ثبت نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله پلیس نیست.

بر اساس این اعلام، مرکز اطلاع رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، لینک‌های منتشره برای ثبت نام و نقش آفرینی در طرح "تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی" و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

فراجا از ۲۵ فروردین با دعوت از مردم به رعایت هنجار‌های دینی و اخلاقی از اجرای طرح نور در کشور خبر داد.

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • پلیس، لینکی برای ثبت ‌نام در تذکرکشف حجاب ارسال نکرده ‌است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • هوای ۵ شهر اصفهان سالم است/ شاخص کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از طرف پلیس نیست
  • لینک‌های تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • فروردین ماه تبریز بدون آلودگی هوا سپری شد
  • هوای ناسالم در کلانشهر مشهد؛ دوم اردیبهشت