Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@08:41:38 GMT

رویت ماهی انسان نما در چین!

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۷۳۴۰

رویت ماهی انسان نما در چین!

خبرگزاری میزان- رویت ماهی انسان نما در حوضچه‌ای موجب تعجب کاربران شبکه‌های اجتماعی گردید. تاریخ انتشار: 08:39 - 22 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۴۱۴

به گزارش گرومه چند رسانه ای خبرگزاری میزان، ماهی شناور در نزدیکی حوضچه‌ای در دهکده میائو چین، توجه گردشگران چینی را به خود جلب کرد. یک گردشگر با انتشار تصاویری از ماهی کپور انسان نما در شبکه‌های اجتماعی، کاربران را متعجب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماهی دریاچه دریا آبزیان دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از افزایش حقوق بازنشستگان

علی دهقان کیا، رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، اظهار کرد: فعلا همان میزان افزایش حقوق که در شورای عالی کار مصوب شده است برای بازنشستگان مصوب شده تا پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:


وی افزود: بحث اصلی بازنشستگان و کانون بازنشستگان اجرای ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی است که باید اجرا شود، این ماده قانونی تأکید دارد که حقوق بازنشستگان به میزان افزایش هزینه‌های زندگی رقم بخورد که در این باره جلسه‌ای با حضور رؤسای کانون بازنشستگان و سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.
دهقان کیا ادامه داد: تفاوت اصلی حقوق بازنشستگی و کارگری در میزان پرداختی در بن و مسکن است که تفاوت دارند.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران تأکید کرد: ما به طور جد خواستار اجرای ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی به طور کامل هستیم.

وی با اشاره به برگزاری دومین جلسه برای رسیدگی به افزایش حقوق بازنشستگان اظهار کرد: قرار شده تا در هفته جاری دومین جلسه برای بررسی میزان افزایش حقوق بازنشستگان برگزار شود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران ابراز کرد: براساس‌آخرین اطلاعات قرار است تا مابالتفاوت حقوق فروردین ماه در خردادماه و حقوق اردیبهشت ماه براساس فرمول های سال جدید به حساب بازنشستگان واریز شود. مبنای پرداخت حقوق بازنشستگان هم براساس عددهای تعیین شده در شورای عالی کار است.

وی یادآور شد: احتمال می‌دهیم که در ۲۰ روز آینده به نتایجی برسیم که در همین ماه اتفافات جدیدی برای بازنشستگان رخ دهد و دستمزد مدنظر جدید تعیین شود.

دهقان کیا عنوان کرد: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی هم نظرش این است که ما بتوانیم به بازنشستگان کمک کنیم، این مستلزم آن است که سازمان چقدر منابع جدید به دست آورد و آن را به بازنشستگان اختصاص بدهد.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1227762 برچسب‌ها بازنشستگان

دیگر خبرها

  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر
  • خنده‌دارترین زیرنویس تاریخ صداوسیما در شبکه سه
  • جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
  • گلایه روزنامه جوان از برخوردهای تند گشت ارشاد/این اصرار بر روش نامطلوب برای چیست؟
  • گلایه رسانه نزدیک به سپاه از برخوردهای تند گشت ارشاد/این اصرار بر روش نامطلوب برای چیست؟
  • مسئولیت اجتماعی از نگاه نهج البلاغه
  • جزئیات تازه از افزایش حقوق بازنشستگان
  • خنده‌دارترین زیرنویس تاریخ صداوسیما در سریال شبکه یک