Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-24@00:33:31 GMT

گوگل کروم سایت‌های کم سرعت را شناسایی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۷۳۸۹

گوگل کروم سایت‌های کم سرعت را شناسایی می‌کند

ایتنا -گوگل کروم قصد دارد قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود اضافه کند تا کاربران بتوانند وب سایت‌های کم‌سرعت و کند را شناسایی کنند.
گوگل کروم قصد دارد قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود اضافه کند تا کاربران بتوانند وب سایت‌های کم‌سرعت و کند را شناسایی کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، برای بسیاری از کاربران سرعت پایین و کندی اینترنت تجربه بسیار آزاردهنده و رقت انگیزی است که موجب افزایش نارضایتی آنها از وب گردی و سرویس دهی اپراتورهای اینترنتی مربوطه شده و جلوی انجام به موقع کار و فعالیت های موردنظر آنها را خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حالا به تازگی شرکت گوگل به عنوان توسعه دهنده مرورگر اینترنتی گوگل کروم اعلام کرده است که کاربران از این پس قادر خواهند بود وب سایت‌های کند و کم سرعت را شناسایی و نشانه‌گذاری کنند تا برای دفعات بعدی بدانند که مشکل از کجاست.

با اینکه گوگل جزئیات بیشتری در خصوص این قابلیت جدید ذکر نکرده و از نحوه ساز و کار آن سخن نگفته است، اما به نظر می‌رسد که این کار تجربه وب‌گردی کاربران را بهبود خواهد بخشید.

به گفته کارشناسان فعال در حوزه فناوری، افزوده شدن این قابلیت به مرورگر اینترنتی گوگل کروم این امکان را به کاربران می‌دهد تا سطح توقع خود را از برخی وب سایت‌ها که به دلایل مختلفی سرعت لود کردن بسیار کمتری دارند، پایین آورده و انتظار بالا آمدن سریع سایت مذکور را نداشته باشند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل کروم مرورگر وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد
  • ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • (ویدئو) ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین
  • چین F_۲۲ آمریکا را فلج کرد! آیا فناوری جدید در اختیار ایران قرار می‌گیرد؟
  • بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)
  • پلتفرم جامع خدمات به‌زودی راه‌اندازی می‌شود!
  • لیست برخی از سایت‌های حقوقی کشور