Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: دمای هوای صبح امروز شهرکرد ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر بود به طوری که شهرکرد، سردترین نقطه استان و سردترین مرکز استان کشور گزارش شد.

مهرداد قطره در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: همچنان روند کاهشی دمای هوا برای روزهای پنج‌شنبه و جمعه ادامه دارد و از اواخر روز جمعه سامانه بارشی فعالی وارد کشور می‌شود که چهارمحال و بختیاری را نیز در برمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سامانه بارشی تا اواسط هفته آینده در سطح استان فعال خواهد بود، به طوری که بیشترین بارش‌ها برای مناطق جنوبی استان و کوهرنگ است.

قطره خاطرنشان کرد: مجددا برای پنج‌‍شنبه هفته آینده بارش‌ها در سطح استان آغاز خواهد شد، بنابراین هفته آتی هفته پربارشی برای چهارمحال و بختیاری است، بنابراین بخشی از نگرانی‌هایی که در خصوص کمبود بارش در استان وجود داشت جبران خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری شهركرد سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ

مجید جیحون تبار سرپرست هیات ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی استان چهارمحال و بختیاری گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری عشایر، آداب و رسوم و سنت‌های مردم شهرستان کوهرنگ از اهداف این جشنواره بود.

وی افزود: شاهنامه خوانی و ادبیات بومی، بازی‌های بومی و محلی، موسیقی محلی و سنتی از مهمترین محور‌های این جشنواره است.

بیشتر بخوانید

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در خانمیرزا

شهرستان کوهرنگ در فاصله ۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • چهارمحال و بختیاری همچنان دومین استان خشک کشور
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است