Web Analytics Made Easy - Statcounter

از دانشجویان این دانشگاه که مایل به افشای نامش نبود، در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: دانشجویان ساکن بیرجند که نه از امکانات خوابگاه استفاده می‌کنند و نه از غذا‌های رستوران دانشگاه، باید ۲۵ درصد حقوق خود را به حساب دانشگاه واریز کنند.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان از دانشجویان خوابگاهی که از خدمات خوابگاه و غذا بطور کامل استفاده می‌کنند هم ۴۵ درصد حقوق شان را می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه فرهنگیان بیرجند با تایید این خبر گفت: ۴۵ درصد از حقوق کلیه دانشجویان همه پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در تمام کشور که از امکانات شبانه‌روزی استفاده می‌کنند کسر می‌شود.

دکتر مهدی‌زاده با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان هیچ یارانه‌ای از دولت دریافت نمی‌کند اضافه کرد: طبق «شیوه نامه وصول هزینه‌های شبانه روزی و خوابگاه دانشگاه فرهنگیان» کلیه پذیرفته‌شدگان این دانشگاه موظف به پرداخت ۴۵ درصد از حقوق دریافتی خود بابت استفاده از امکانات شبانه‌روزی (خوابگاه، غذا و...) هستند.

وی افزود: دانشجویان ترددی (بومی) نیز که ساکن خوابگاه نیستند، باید ۲۵ درصد حقوق خود را به ازای استفاده از امکانات شبانه‌روزی (مانند غذا) به دانشگاه بازگردانند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان افزود: دانشجویانی که بنا به هر دلیلی از امکانات شبانه‌روزی دانشگاه استفاده نمی‌کنند نیز مشمول این کسر هزینه خواهند بود یعنی اگر دانشجوی ترددی باشند ۲۵ درصد، و در صورتی که خوابگاهی ۴۵ درصد از حقوق ایشان کسر و به حساب دانشگاه باز خواهد گشت.

این در حالیست که بگفته دانشجویان ترددی دانشگاه فرهنگیان بیرجند، این در با وجود پرداخت ۲۵ درصد حقوق سان به دانشگاه امکان رزرو غذا برای وعده‌های صبحانه و شام را هم ندارند و با پرداخت اجباری ۲۵ درصد حقوق سان فقط می‌توانند از وعده ناهار سلف دانشگاه استفاده کنند.

بگفته رئیس دانشگاه فرهنگیان بیرجند، کلیه هزینه‌های دانشگاه فرهنگیان از طریق کسر از حقوق دانشجویان این دانشگاه تامین می‌شود در غیر این صورت دانشگاه با بدهی‌های عظیم روبرو خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت علوم اخبار دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «چشم و هم چشم به کادوی روز معلم رسید؛ الزام به خرید سکه برای معلم!»، «آیا می دانید سن مجاز استفاده از شبکه‌های اجتماعی در انگلیس چه سنی است؟»، «مهارت دیداری/کدام شکل در مجموعه زیر وجود ندارد؟»، «سخنان عجیب عموقناد در مورد نحوه ضبط برنامه در دهه ۶٠ شمسی»، «۳۱ هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته واریز شد»، «گویندگی جذاب بهنام تشکر در انیمیشن»، «روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «مدرسه آنلاین» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!

 

چشم و هم چشم به کادوی روز معلم رسید؛ الزام به خرید سکه برای معلم!

آیا می دانید سن مجاز استفاده از شبکه‌های اجتماعی در انگلیس چه سنی است؟

مهارت دیداری/کدام شکل در مجموعه زیر وجود ندارد؟

سخنان عجیب عموقناد در مورد نحوه ضبط برنامه در دهه ۶٠ شمسی

۳۱ هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته واریز شد

گویندگی جذاب بهنام تشکر در انیمیشن

 

 

 

دیگر خبرها

  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • آخرین تغییرات کنکور؛ «نه» مردان به شغل معلمی
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!
  • نام خانوادگی چه تاثیری در شرایط تحصیلی و آینده دانش‌آموزان دارد؟
  • برنامه‌های هفته معلم در دشتی باکیفیت برگزار شود