Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: شکوفایی پایانه های مرزی استان در گرو تجهیز و بهره مندی از دستگاه های نظارتی "ایکس ری" است.

محمدمهدی شهریاری شب گذشته در دیدار با سید رحمت اله اکرمی معاون نظارت مالی وزیر اقتصاد و خزانه دار کل کشور با تشریح وضعیت استان،ظرفیتهای مرزی و دستاوردهای مثبت اقتصادی در دو سال اخیر، تداوم و بهبود این روند را مستلزم تحقق نیازهای استان در تامین زیرساخت ها دانست و افزود: در بحث پایانه های مرزی و گمرکات نیاز است تا متولیان امر تلاشهای جهادی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی گفت: آذربایجان غربی امروز چشم اندازهای مثبت اقتصادی را در حالی تجربه می کند که در صورت توجه به تجهیز پایانه ها و گمرکات این روند توسعه می یابد.

همچنین سید رحمت الله اکرمی معاون وزیر اقتصاد و خزانه دار کل کشور نیز در این دیدار ضمن تشریح برنامه های دو روزه سفر به استان، بررسی مباحث بانکی و گمرکی و نیز اموال تملیکی را از جمله این برنامه ها با حضور مدیران و مسئولین مربوطه دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ایکس ری زيرساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روندآماده سازی زیرساخت های جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این بازدید   معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری شهرستان ارومیه،   سرپرست معاونت محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه ، رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه و نمایندگان ادارات کل راهداری و حمل نقل جاده ای و  مدیریت بحران استان با حضور در ساحل دریاچه ارومیه از روند اجرای عملیات آماده سازی زیرساخت های لازم برای برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی و بین‌المللی ورزش‌های آبی بازدید کردند.

 این جشنواره با دستور استاندار آذربایجان غربی و برای نخستین بار با محوریت حفظ محیط زیست و دریاچه ارومیه همراه با برنامه ها و مسابقات مختلف ورزشی ، فرهنگی ، آموزشی و زیست محیطی  ۲۴ ام فروردین ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • فیلم/ تشریح دستاوردهای سفر وزیر خارجه به ترکمنستان
  • ثبت بیش از ۸ میلیون تردد در محورهای آذربایجان‌غربی
  • تحقق جهش تولید با تداوم سیاست تثبیت اقتصادی
  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی آذربایجان غربی در نوروز ۱۴۰۳
  • رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • تردد بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • ۱۴۷هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند
  • بررسی روندآماده سازی زیرساخت های جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی نوروزی آذربایجان غربی