Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز هفته کتاب، زنگ دانایی با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدرسه شاهد (حسین و فاطمه ) یزد به صدا در آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، همزمان با آغاز هفته کتاب، زنگ دانایی با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدرسه شاهد (حسین و فاطمه ) یزد به صدا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ نیکنام حسینی پور، مدیر عامل خانه کتاب ایران، مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد؛ احمد ترحمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند، دانش آموزان این مدرسه به قرائت اشعار خود پرداختند و برنامه های فرهنگی مختلفی اجرا کردند.

مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم ضمن تبریک آغاز هفته کتاب ایران گفت: این که بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی از مدرسه آغاز می شود حاوی پیامی است که سیاستگذاران فرهنگی ما سمت و سوی برنامه های کتاب و کتابخوانی  را شناخته اند و مرکز ثقل خود را به درستی انتخاب کردند.

کتاب در ابعاد تربیتی و علمی به خوبی می تواند اثرگذار باشد که ما نیز در این زمینه برای آغاز هفته کتاب، این برنامه را انتخاب کرده ایم.

در ادامه این مراسم نیز پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی توسط نیکنام حسینی پور، مدیر عامل خانه کتاب ایران ضمن تبریک تقارن هفته کتاب و هفته وحدت گفت: معجزه پیامبر کتاب بود که ما را تشویق به خواندن کردند و امیدواریم این خواندن از کودکی شروع شود تا آینده و زندگی و جامعه خود را کتابخوان کنیم.

محسن جوادی نیز در این مراسم گفت: امروز بیست و هفتمین زنگ دانایی را در این دبستان با نام حسین و فاطمه نواختیم و خواشحالیم از دبستان آغاز می کنیم زیرا از دوران کودکی در راه کتابخوانی قدم برمی داریم و می توانیم آینده جامعه را بر این اساس رقم بزنیم.

وی افزود: امروز باید دباره کتاب را بخوانید تا آب را پیدا کرده و اقتصاد را به خوبی بدانیم و اگر پدران ما با سخت کوشی توانستند این گذشته را برای ما رقم بزنند ولی امروز ما و شما باید تلاش کنیم تا با شهر یزد را با خواندن و کتاب به جامعه بشناسانیم.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: در جهان نام شاعران و نویسندگان ما به خوبی مطرح است که امید داریم امروز نیز با ترویج کتاب و کتابخوانی این راه را ادامه دهیم.

همچنین وی پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به مناسبت هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران قرائت کرد و در پایام نیز زنگ دانایی به صدا درآمد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت هفته وحدت وحدت شبستان یزد معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری موسیقی نواحی در «بیشه»/ سرنا نماد فرهنگ لرستان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری جشنوارۀ دوسالانه سرنانوازان در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اعظم روانشاد، ظهر امروز، در جلسۀ هماهنگی برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان، گفت: این جشنواره با عنوان مروارید اقیانوس در قالب شب‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

او با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌های لرستان برای اجرای طرح‌های شهید آوینی اضافه کرد: برنامه‌های این طرح با همکاری انجمن‌های فرهنگی هنری اجرا می‌شود.

تولید موسیقی برای حمایت از فلسطین در لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اعلام کرد: جشنوارۀ دوسالانه سرنانوازان، یادمان استاد شاه‌میرزا مرادی و استاد رحم‌خدا نوری‌شاد روز دوشنبه سوم اردیبهشت ساعت 15 در روستای بیشه برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه موسیقی نواحی لرستان با ساز سرنا شناخته می‌شود، بیان کرد: جشنوارۀ دوسالانۀ سرنانوازی با اجرای برنامه‌های متنوعی با معرفی هرچه بیشتر این ظرفیت غنی این استان برگزار می‌شود.

روانشاد خاطرنشان کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، انجمن موسیقی، اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و مؤسسه فرهنگی گلونی در اجرای جشنوارۀ دوسالانۀ سرنانوازی مشارکت دارند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • سهم فرهنگ آب رفت
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • برگزاری موسیقی نواحی در «بیشه»/ سرنا نماد فرهنگ لرستان است
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • کتاب غیرقانونی را با پست جلوی خانه‌تان تحویل بگیرید!
  • ساخت یادمان آرامگاه استاد حمید سبزواری آغاز شد
  • یادداشت وزیر فرهنگ و ارشاد برای روز سعدی