Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را «دفاع از خود» تعبیر کرده و از آن حمایت کرد. 

بایدن در صفحه توئیترش نوشت: «اسرائیل حق دارد از خودش در برابر تهدیدهای تروریستی دفاع کند. قابل تحمل نیست که شهروندان اسرائیلی زندگی‌شان را در هراس دائمی از حملات راکتی بگذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل است که دولت ما تا این حد حامی سرسخت سامانه نجات‌بخش گنبد آهنین بودند. 

وزارت بهداشت فلسطین شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد دور تازه حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت دست‌کم ۱۱ فلسطینی منجر شده است.

به نوشته رسانه‌های فلسطینی رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه چند نقطه از نوار غزه را هدف حمله قرار داد. حملات تازه عمدتا بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه را هدف قرار داد که در جریان آن چهار نفر به شهادت رسیدند. 

با این حساب، تعداد شهدای فلسطینی در حملات روز سه‌شنبه صهیونیست‌ها به غزه به یازده نفر رسیده است.

منابع فلسطینی گزارش دادند که ۴۵ نفر از فلسطینیان از جمله ۲۵ کودک در حملات رژیم صهیونیستی به غزه که از صبح سه‌شنبه آغاز شده است، زخمی شده‌اند.

رژیم صهیونیستی صبح سه‌شنبه به صورت همزمان به نوار غزه و دمشق حمله کرد و دو نفر از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین را هدف قرار داد. نیروهای مقاومت فلسطینی با شلیک نزدیک به ۲۰۰ موشک و راکت به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین فلسطین اشغالی، حملات تروریستی صهیونیست‌ها را پاسخ داده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که ناکامی و ناتوانی جامعه جهانی در بکارگیری ابزارهای تنبیهی برای مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی، به ارتکاب جنایت‌های بیشتر و افزایش رنج ملت فلسطین و ویرانی بیشتر منجر می‌شود.

این وزارتخانه این جنایت‌ها که جدیدترین آنها کشف گورهای دسته جمعی در مجتمع بهداشتی درمانی «ناصر» خان یونس بود را محکوم کرد.

وزارت خارجه عربستان بار دیگر از جامعه جهانی خواست به وظیفه خود برای پایان دادن به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه عمل و این رژیم را به خاطر جنایت‌های انجام شده، مجازات کند.

دیده بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه روز سه‌شنبه در گزارشی اعلام کرد که بیش از ۱۴۰ گور دسته جمعی ایجاد شده توسط نظامیان اسرائیلی در نوار غزه شناسایی شده است.

این نهاد حقوق بشری در این گزارش، افزود: نظامیان اسرائیلی، فلسطینی‌هایی را که به صورت میدانی اعدام کرده‌اند را در این گورها دفن کرده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی پیش تر اعلام کردند که با خروج شماری دیگر از اجساد شهدای فلسطینی از گورهای دسته جمعی در محوطه بیمارستان «ناصر» خان یونس، شمار اجساد خارج شده به ۳۱۰ جسد رسیده است.

این رسانه‌ها به نقل از مسئولان فلسطینی اعلام کردند که پیش بینی می‌شود صدها جنازه دیگر از افراد مفقود، در این گورها باشد.

پیش تر جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرده بود که در پی عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی، تعداد پیکرهای یافت شده در گور دسته‌جمعی که شنبه گذشته در مجتمع پزشکی ناصر در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شد، به ۲۸۳ نفر افزایش یافت.

«استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی گزارش‌های مربوط به کشف یک گور دسته‌جمعی در نوار غزه را بسیار نگران‌کننده توصیف کرد.

وی خواهان برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد و افزود: برقراری آتش بس، به کسانی که در زمینه کارهای بشردوستانه فعالیت می کنند این امکان را می‌دهد تا دسترسی بیشتری به نوار غزه داشته باشند و از بیمارستان‌ها محافظت کنند.

دوجاریک خواهان تحقیقات موثق، کامل و مستقل درباره گور دسته جمعی کشف شده در مجتمع پزشکی «ناصر» در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه شده بود.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • حملات شدید اسرائیل علیه نوار غزه در دویست و یکمین روز جنگ
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • آمار‌های هولناک از توحش رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز تجاوز به غزه
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه
  • دویستمین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • 200امین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه