Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیما عالمیان با قبول شکست از نماینده کره جنوبی از مسابقات بین‌المللی اتریش کنار رفت. تاریخ انتشار: 09:06 - 22 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۴۲۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در حالی که در دور نخست جدول مقدماتی تور تنیس روی میز پلاتینیوم اتریش، برداران عالمیان با قرعه استراحت مواجه بودند، از این رو در دور دوم به مصاف حریفانشان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور دوم، نیما عالمیان با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل «جاهیون آن» از کره جنوبی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. همچنین نوشاد عالمیان با نتیجه ۴ بر ۳ وانگ تای وی از چین تایپه را شکست داد و توانست راهی دور بعدی شود.

در جدول مقدماتی دو نفره تیم برادران عالمیان در نخستین دیدار خود مقابل تیم سوئد صف آرایی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: وداع زود هنگام عالمیان با شکست مقابل نماینده سنگاپور

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیما عالمیان نوشاد عالمیان تنیس روی میز پینگ پونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

کد خبر 6088352 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • نوشاد و نیما عالمیان شانس المپیکی شدن دارند
  • در مقابل قطع اینترنت در زمان کنکور ایستادیم و نتیجه داد
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • صدر جدول طلایی شد
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز