Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@01:51:24 GMT

توضیح اسبقیان درباره حکم جنجالی و داورزنی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۷۹۰۷

توضیح اسبقیان درباره حکم جنجالی و داورزنی

بنا به گفته رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها داورزنی حکم دبیر دوومیدانی را قبل از استعفا امضا کرده بود.

به گزارش مشرق، شب گذشته اعلام شد که علی دانشمندفر به عنوان دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی منصوب شده است. نکته جالب در این خبر ابلاغ حکم وی توسط محمدرضا داورزنی معاون سابق ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان بود در حالیکه داورزنی 24 ساعت قبل از این حکم از سمت خود در وزارت ورزش و جوانان استعفا کرده و همین شائبه های فراوانی را موجب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: استعفای داورزنی هم دردسر شد

در همین رابطه محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت: مدتهاست که سیستم مکاتبات اداری به صورت سنتی برچیده شده و اتوماسیون اداری جایگزین آن شده است. محمدرضا داورزنی صبح دوشنبه و قبل از ارائه استعفای خود از معاومنت ورزش قهرمانی، در سیستم حکم دانشمندفر را امضا کرد اما در سیستم ثبت و ابلاغ آن تا سه شنبه شب زمان برد و از همین رو این ذهنیت بوجود آمد که بعد از استعفا این حکم را امضا کرده است. در حالیکه امضای حکم مربوط به قبل از آن بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان داورزنی وزارت ورزش دوومیدانی دبیر فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این علیرضا پسندیده سرپرست کنونی حوزه وزارتی، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی بود که بعد از حضورش در کنار وزیر ورزش جای خود را به فرد جدیدی داد.

علی ایلکا حکم خود را امروز با حضور در وزارتخانه از شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی دریافت و در فدراسیون ورزش روستایی شروع به کار کرد. 

در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به علی ایلکا آمده است:

جناب آقای علی ایلکا
با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان "سرپرست  فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید. 
انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رییس و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون اقدام نمایید.
توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

دیگر خبرها

  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم