Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:33:39 GMT

پاری‌سن ژرمن به دنبال جذب مهاجم تازه‌ وارد بارسا

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۷۹۵۴

پاری‌سن ژرمن به دنبال جذب مهاجم تازه‌ وارد بارسا

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن طبق ادعای مجله معتبر فورفورتو در صورت از دست دادن کیلیان امباپه که در رادار رئال مادرید قرار دارد، به دنبال جذب آنتون گریزمان، ستاره فرانسوی و تازه‌وارد بارسا خواهد بود.

طبق این گزارش تیم پاریسی در حال بررسی شرایط بازیکن فرانسوی است و معتقد است او می‌تواند مکمل مناسبی برای نیمار و مائورو ایکاردی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که اولویت باشگاه فرانسوی نگه داشتن کیلیان امباپه است، اما در پیشنهاد تمدید قرارداد طولانی‌مدت با درخواست افزایش دستمزد از سوی این بازیکن مواجه شده و نمی‌تواند رقم درخواستی او که معادل دستمزد نیمار است را به خاطر فیرپلی مالی پرداخت کند. این را هم می‌داند که این بهانه امباپه برای رفتن به رئال مادرید است که پیش از این آن را پنهان هم نکرده بود.

رئال قرار است پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی برای این بازیکن ارائه دهد و دستمزد پیشنهادی‌اش هم به اندازه‌ای است که او را متقاعد کند. از طرفی گریزمان بازیکنی بوده که همواره در رادار پاریس بوده است، حتی زمانی که در اتلتیکومادرید بود هم با او مذاکراتی داشتند و موفق به جذبش نشده بودند.

نکته اما اینجاست که بارسلونا با پاری‎سن ژرمن مخصوصا بعد از موضوع خرید نیمار رابطه خوبی ندارد و تیم فرانسوی می‌داند برای جذب این بازیکن کار راحتی پیش رو نخواهد داشت.

کد خبر 4770605

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا تیم فوتبال پاریسن ژرمن آنتوان گریزمان تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال عراق والیبال کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال تیم فوتبال تراکتور گابریل کالدرون هندبال لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست

مهاجم کهنه‌کار فرانسوی به لیگ ام ال اس ملحق خواهد شد.

طرفداری | اولیویه ژیرو راهی لس آنجلس اف‌سی می‌شود.

به گزارش فابریتزیو رومانو، اولیویه ژیرو، مهاجم 37 ساله میلان با لس آنجلس اف‌سی آمریکا به توافق نهایی رسید و به زودی چالش جدیدی را در لیگ ام ال اس آغاز خواهد کرد. پس از توافق طرفین در ماه گذشته، حال همه چیز برای انتقال ژیرو به لس آنجلس اف‌سی مهیا است و او دومین فرانسوی نامدار این باشگاه آمریکایی پس از هوگو لوریس خواهد بود. قرارداد اولیویه ژیرو با لس آنجلس اف‌سی تا دسامبر 2025 اعتبار خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم