Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@05:17:12 GMT

صیادمنش به اردوی تیم ملی امید اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۸۰۴۵

صیادمنش به اردوی تیم ملی امید اضافه شد

به گزارش ایسنا، الله‌یار یادمنش پس از یونس دلفی و مهدی مهدی‌خانی با معرفی خود به حمید استیلی در اردوی اندونزی، به جمع ملی‌پوشان تیم ملی امید پیوست و این تیم را در اردوهای اندونزی و قطر همراهی خواهد کرد. این اولین حضور صیادمنش در اردوهای تیم ملی امید از سال ۱۳۹۸ است.

تیم ملی امید فوتبال ایران ابتدا در اردوی اندونزی خود ۲ دیدار دوستانه با تیم المپیک این کشور برگزار خواهد کرد و سپس راهی دوحه می‌شود تا دیدار دوستانه‌ای با تیم امید این کشور انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن نیز شاگردان استیلی جهت بازی‌های مرحله آخر مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ راهی تایلند می‌شوند.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم افشین قطبی در فوتبال کانادا بامداد امروز به مصاف کاوالری رفت و تیم ونکوور در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بدین ترتیب نخستین شکست فصل آنها در حام حذفی ثبت شود. ونکوور در مسابقات لیگ با حضور قطبی فرم خوبی به اجرا گذاشته و در شرایط کنونی با 6 امتیاز صدرنشین است اما قطبی امید داشت با تیمش بتواند در جام حذفی هم پیشروی کند که این اتفاق صورت نگرفت.

افشین قطبی به عنوان سرمربی ونکوور در پایان این دیدار گفت: فکر می‌کنم دقیق ترین روشی که می‌توانم با آن حال و هوا و احساس تیم را بیان کنم، جمله‌ای است که در آن باید از فروتنی و امید استفاده کنم. بازیکنان ما جاه طلبی لازم را دارند اما وقتی خیالت از شرایط راحت باشد، این اتفاق می‌افتد. ما برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

دیگر خبرها

  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی